Obserwatorzy

środa, 2 maja 2012

Candy-wyniki:)

Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział w moim candy:)
 Bardzo się cieszę,że poszewka z psem spodobała się tylu osobom.Dzisiaj zgodnie z zapowiedzią odbyło się losowanie, było ono troszkę nietypowe ponieważ nie było losów. Na początek utworzyłam ponumerowana listę chętnych,po odliczeniu moich komentarzy oraz Danieli, która zrzekła się udziału w candy,lista wygląda następująco:

1 Diana                                            
2 hanuszka                                        
3 Princess i Princesa                        
4 Pani Motylkowa                                                          
5 Kras                                                                            
6 Anonimowy                                                                  
7 Moje szycie                                    
8 Ela                                                
9 Anko                                            
10 haftyiny                                        
11 Joanna Trlecka                            
12 OliwkaEwka                              
13 Magiczna Fabryka                        
14 moniśka                                        
15 Asik
16 barbaratoja
17 niw@
18 Aneta
19 nowika
20 cohenna
21 Esterson
22 Regina
23 Komisarius
24 Dori
25 Elila
26 Wiedźminka
27 Agnieszka_ja 4
28 raeszka
29 imawe
30 Anka
31 anonimowy
32 AW
33 anettaja-Papierowa Wiklina

Lista wygląda tak jak widzicie, mam nadzieje, że niczego nie poplątałam, a każdy z Was może to sobie sprawdzić:)  Ponieważ ostatnio Karolinka namiętnie liczy  po polsku i po angielsku, więc poprosiłam ją o wskazanie szczęśliwej liczby od 1 do 33. 
Szczęśliwym numerkiem okazała się liczba........21 !!!! Gratulacje dla Esterson:):):)
Czekam na maila z adresem.
Kochani, nie martwcie się, już wkrótce przygotuję dla Was nową zabawę i jeśli zechcecie w niej uczestniczyć znowu będziecie mieć szansę na wylosowanie prezentu:)
Życzę wszystkim miłego dnia.


                                            

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gratulacje!!!Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Ja będę próbować dalej...może mnie się też kiedyś poszczęści :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni !! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanej szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej...wygrałam:):) ogromnie się cieszę, nie mogę uwierzyć:) Co za szczęście - a tak strasznie chciałam tą podusię:)DZIĘKUJE I JUŻ PISZĘ ADRESIK NA MAILA:)Podziękowania dla Karolinki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !!! :) dzięki za zabawę :D
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak chciałam mieć własnego pieska, gratuluje tej co go wygrała a Ciebie zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, a Tobie Aniu dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń