Obserwatorzy

środa, 26 lutego 2014

Breloczki i recykling.

Ostatnio nie szyje zbyt wiele, przyczyny są różne, ale nie bedę rozpisywać się na ich temat, smutki niech idą precz! Ciesze się z moich ostatnich uszytków i to jest najważniejsze.
Zastanawiam się od czego zacząć....może od szycia ręcznego :)
Tak, nawet to mi się przydarzyło,a są to breloczki bardzo,bardzo kobiece.
Pierwszy wygląda tak:




Drugi jest bardziej kolorowy :)




Teraz coś z innnej beczki, bo szycia jest tu mało, używalam kleju.
Recykling pudełka po kremie.


Mialam dwa takie pudełka, z pierwszego powstał igielnik:





Jak Wam się podoba ? Nie przesadziłam ze zdobieniem ?
Z drugiego pudełka zrobilam szkatułkę na biżuterię i to podoba mi się bardziej.






Szkoda, że nie mam wiecej takich pudełek ... a może gdzies jakieś jeszcze się znajdzie :)
Najbardziej, przydalby się jednak tęgi kij który wybił ze mnie to złe samopoczucie, ale jest nadzieja, ze wrocę do normalnego życia wraz z wiosną ... uda mi się ???
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że mimo wszystko pamiętacie o mnie ♥

33 komentarze:

  1. Masz dar do przerabiania... Pieknie wyszły Ci te pudełeczka, sa wyjątkowo urocze! Breloczki też są śliczne:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Recykling jak najbardziej udany :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się pojemniczek na biżuterię :)
    Życzę szybkiej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczki jak i pudeleczka Sliczne Aniu :)
    Aniu Duuzo Slonka Ci zycze !!! Precz z tym zlym samopoczuciem !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy brelok jest świetny, a igielniki jakie cudne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba pudełeczka śliczne. Oczywiście, że nie przesadziłaś ze zdobieniem:) Uwielbiam dużo ozdób. Jestem ja sroka, ma błyszczeć, świecić i być w nadmiarze.
    Pozdrawiam
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne maleństwa :) pudełeczka wyszły bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczka są prześliczne! Wspaniale je ozdobiłaś! Gratuluję pomysłowości Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne robisz rzeczy :) Ale jesteś zdolna.
    Będę wpadać częściej. Zapraszam Cię do mnie.
    Pozdrawiam.
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełka, breloczki też. A samopoczucie się pewnie z wiosną polepszy, dzień już dłuższy i więcej słońca....

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczka ślicznie przyozdobione, breloczki ekstra pomysł. A samopoczucie.....lada dzień nadejdzie lepsze.Naprawdę!!!! Wiosna się zbliża,już jest tuz za progiem!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł z tymi pudeleczkami, breloczki cudne, pierwszy jakoś bardziej mi przypadłdo gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on the eyes which makes
    it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a
    designer to create your theme? Fantastic work!

    Have a look at my website :: tinnitus cure []

    OdpowiedzUsuń
  14. Buat kalian yang ingin mencari situs terpercaya dengan minimal deposit yang murah, misterdomino lah jawabannya, karena cukup deposit 10.000 saja kamu sudah bisa main 8 jenis permainan berbeda di misterdomino

    OdpowiedzUsuń