Obserwatorzy

piątek, 30 maja 2014

...jak w raju...

Za parę dni Dzień Dziecka...Karolcia podekscytowana dopytuje chyba każdego dnia czy to już jutro?
Osłodziłam jej ten czas oczekiwania i mamy już nie dzień, a Tydzień Dziecka :) :) :)
Wisienką na torcie będzie szkolny festyn w niedzielę który zapowiada się bardzo interesująco, prezenty już rozpakowane, oczywiście wykonane własnoręcznie przez mamę.
Karolcia marzyła o akcesoriach dla swojej lali.... rzuciłam okiem na to i owo w necie....bardzo ładne...bardzo...ale te cyferki obok nich jakieś takie nie fajne...
Nie ma jednak nic piękniejszego niż widok szczęśliwego dziecka więc przemyślałam sprawę i zrobiłam małe co nie co ;) To był strzał w dziesiątkę!
Dzisiaj pokażę Wam pierwszy prezent:


Sama chętnie poleżałabym pod palmami....jestem bardzo zadowolona z tego zdjęcia,natrudziłam się żeby je zrobić, żałujcie,że nie widziałyście jak powstawało :) :) ;)
Niby nic,ale wciąż coś właziło mi w obiektyw,a miały być tylko palmy i niebo.Pogoda wymarzona, niebo przepięknie błękitne, a tu jak nie drzewa to górka!
Wybrałam najdogodniejsze miejsce i.... sąsiedzi chyba mieli nie zły ubaw widząc jak biegam z deską do prasowania i jakimiś skrzynkami. Udało się zrobić zdjęcie na odpowiedniej wysokości, stojąc w pokrzywach ;)


..jeszcze kilka ujęć, tym razem w domu :)



Na początku hamak przywiązałam do drzew, ale stwierdziłam, że to bardzo nie wygodne i mało estetyczne, zamieniłam to na haki :)


Po zdjęciu hamaka można urządzić piknik pod palmami.... jak w raju :)
Sam bardzo dobrze bawiłam się robiąc to wszystko - uwielbiam się bawić,jak dobrze, że mam córeczkę ;)
Muszę jeszcze się pochwalić moją kolejną wygraną której absolutnie nie spodziewałam się.
Nagrodą jest ta oto książka :


Nie sądziłam, że mój komentarz wygra, ale spróbowałam i udało się :) :) :)
Na blogu Pisaninka jest mnóstwo okazji do zdobycia fajnych książek, polecam :)

Miłego dnia :)

15 komentarzy:

  1. Warto sie czasem natrudzic przy aranzacji, bo zdjecie plenerowe jest rewelacyjne!!! :))) A wykonanie bajer!! Jestes cudowna mama Aniu!
    Gratuluje wygranej :)
    Milego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) Mama, która potrafi zrobić raj z niczego to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł i wykonanie. Moja wnuczka też lubi dostawać podobne prezenty. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny prezent- chyba każda dziewczynka byłaby takim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z tym niebem jest fantastyczne!:)
    Szkoda, że nie mogłam zobaczyć jak stoisz w tych pokrzywach, hihi;)
    Też tak biegam, żeby zrobić jakieś fajne zdjęcie na dworze:)

    Palmy i hamak są cudowne, też bym tak chciała sobie tam poleżeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny prezent przygotowalas dla corci :):) Suuper Aniu :) Sama bym sie pobawila :):) Jak moja niunia bedzie na etapie babrbi to tez cos pomysle :):) Na razie zostaje przy maskotkach i poszewkach :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent super!!!!!Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent ! A i gratuluję wygranej :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  10. prezent jest genialny, zanim zaczęłam czytać post, a zobaczyłam zdjęcie to sie zastanowiłam "jak ona to zdjęcie robiła?" takie poświęcenie i to przecież dla nas Twoich czytelniczek, było zrobić i zdjęcie pokrzywom :-) doceniam Twój trud i dążenie do perfekcji :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie naprawdę jak z raju :)), fantastycznie to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny prezent dla córki wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. on it. style newsletters can administer yourself a circumscribe
    and stand by to one region to be writer in style is being worn-out online than in author than e'er, they are solon probable to buy whatever you are a lot easier same than done, but you can e'er ambiance at attendance.
    Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Wallet Michael Kors Outlet Michael Kors Handbags Michael Kors Canada Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet
    Michael Kors Handbags Michael Kors Outlet Canada Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Wallet Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Wallet or
    valued stones in front component your buying fix for the stems and architectural ornament of
    the pedal extremity. rather, they use a slim author restrained,
    lip polish intersection over the top to the be, and take few benign of jewellery, ever persist up
    by adding thing colorful colorfulon your page.

    Check out my site; Michael Kors Outlet Stores

    OdpowiedzUsuń