Obserwatorzy

piątek, 30 maja 2014

...jak w raju...

Za parę dni Dzień Dziecka...Karolcia podekscytowana dopytuje chyba każdego dnia czy to już jutro?
Osłodziłam jej ten czas oczekiwania i mamy już nie dzień, a Tydzień Dziecka :) :) :)
Wisienką na torcie będzie szkolny festyn w niedzielę który zapowiada się bardzo interesująco, prezenty już rozpakowane, oczywiście wykonane własnoręcznie przez mamę.
Karolcia marzyła o akcesoriach dla swojej lali.... rzuciłam okiem na to i owo w necie....bardzo ładne...bardzo...ale te cyferki obok nich jakieś takie nie fajne...
Nie ma jednak nic piękniejszego niż widok szczęśliwego dziecka więc przemyślałam sprawę i zrobiłam małe co nie co ;) To był strzał w dziesiątkę!
Dzisiaj pokażę Wam pierwszy prezent:


Sama chętnie poleżałabym pod palmami....jestem bardzo zadowolona z tego zdjęcia,natrudziłam się żeby je zrobić, żałujcie,że nie widziałyście jak powstawało :) :) ;)
Niby nic,ale wciąż coś właziło mi w obiektyw,a miały być tylko palmy i niebo.Pogoda wymarzona, niebo przepięknie błękitne, a tu jak nie drzewa to górka!
Wybrałam najdogodniejsze miejsce i.... sąsiedzi chyba mieli nie zły ubaw widząc jak biegam z deską do prasowania i jakimiś skrzynkami. Udało się zrobić zdjęcie na odpowiedniej wysokości, stojąc w pokrzywach ;)


..jeszcze kilka ujęć, tym razem w domu :)



Na początku hamak przywiązałam do drzew, ale stwierdziłam, że to bardzo nie wygodne i mało estetyczne, zamieniłam to na haki :)


Po zdjęciu hamaka można urządzić piknik pod palmami.... jak w raju :)
Sam bardzo dobrze bawiłam się robiąc to wszystko - uwielbiam się bawić,jak dobrze, że mam córeczkę ;)
Muszę jeszcze się pochwalić moją kolejną wygraną której absolutnie nie spodziewałam się.
Nagrodą jest ta oto książka :


Nie sądziłam, że mój komentarz wygra, ale spróbowałam i udało się :) :) :)
Na blogu Pisaninka jest mnóstwo okazji do zdobycia fajnych książek, polecam :)

Miłego dnia :)

41 komentarzy:

  1. Warto sie czasem natrudzic przy aranzacji, bo zdjecie plenerowe jest rewelacyjne!!! :))) A wykonanie bajer!! Jestes cudowna mama Aniu!
    Gratuluje wygranej :)
    Milego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) Mama, która potrafi zrobić raj z niczego to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł i wykonanie. Moja wnuczka też lubi dostawać podobne prezenty. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny prezent- chyba każda dziewczynka byłaby takim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z tym niebem jest fantastyczne!:)
    Szkoda, że nie mogłam zobaczyć jak stoisz w tych pokrzywach, hihi;)
    Też tak biegam, żeby zrobić jakieś fajne zdjęcie na dworze:)

    Palmy i hamak są cudowne, też bym tak chciała sobie tam poleżeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny prezent przygotowalas dla corci :):) Suuper Aniu :) Sama bym sie pobawila :):) Jak moja niunia bedzie na etapie babrbi to tez cos pomysle :):) Na razie zostaje przy maskotkach i poszewkach :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent super!!!!!Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent ! A i gratuluję wygranej :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  10. prezent jest genialny, zanim zaczęłam czytać post, a zobaczyłam zdjęcie to sie zastanowiłam "jak ona to zdjęcie robiła?" takie poświęcenie i to przecież dla nas Twoich czytelniczek, było zrobić i zdjęcie pokrzywom :-) doceniam Twój trud i dążenie do perfekcji :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie naprawdę jak z raju :)), fantastycznie to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny prezent dla córki wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń