Obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

Oczekując wiosny....

....czy Wy też tracicie nadzieję, że wiosna do nas zawita?
 Za oknem zwały śniegu, zimno...przykro patrzeć, może trzeba zacząć szyć zające w mikołajowych czapkach, a pisanki nie do koszyczka tylko na choinkę wieszać???
W proteście, dzisiaj rano uszyłam sobie kwiatka, pomysł na" to coś" podsunął mi mały niepozorny słoiczek do którego wstawiłam świeczkę zapachową i proszę...




Przy okazji udało mi się zrobić zdjęcia jak powstawał kwiatek, zainteresowanych serdecznie zapraszam na szybki kursik:)
Na sam początek pokażę Wam słoiczek który mnie tak zainspirował:


Nie wiem dlaczego przyszła mi do głowy Lilia Wodna...a czy mój kwiatek jest do niej podobny to pozostawiam Waszej ocenie.

Zaczynamy od liścia i płatków, papierowy wykrój układamy na dwóch warstwach materiału, pod którymi umieszczamy włókninę:



Szyjemy:)


Wycinamy i wywracamy wszystko na prawą stronę, delikatnie prasujemy.


Płatki zaszywamy na dole żeby warstwy nam nie uciekały:


Następnie łączymy duże płatki w kółeczko bardzo delikatnie je marszcząc:



Teraz zaszywamy je mniej więcej do połowy:



...przymierzamy słoiczek:


Pasuje, jak miło:):):) Doszywamy mniejsze płatki tak aby ich środek wypadał dokładnie na przeszyciu dużych płatków:



Z polaru wycięłam kółeczko i kilka paseczków i tak powstało słoneczko:)



...które wszywamy w środek kwiatka:



Środek raz jeszcze przeszywamy z liściem,wstawiamy słoiczek i gotowe:)


Mam nadzieje, że pokaz będzie zrozumiały dla wszystkich.

**********

Odnośnie konkursu...........wszystkim bardzo dziękuję za ciepłe słowa, za oddane głosy, za wsparcie...
jestem mocno wzruszona, bo nie liczyłam, że tyle osób postanowi oddać głos właśnie na mnie.
Wiem jedno, że bez względu na wynik ja już wygrałam, bo mam Was wszystkich i to jest najwspanialsza rzecz jaka mogła mi się przytrafić w trakcie mojego blogowania.

Serdecznie pozdrawiam♥

27 komentarzy:

  1. Sliczny kwiatuszek :) Fajny pomysl ,aaa zaczelo sie od sloiczka :)Jaa trzymam kciuki za to ,aby ta zima wkoncu dala sobie spokoj !!! Milego Dnia Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)

    mam nadzieję, że jednak nasze głosy przyczynią się do Twojego sukcesu :)
    Napisałam o Tobie na blogu, uważam, że zasługujesz na wygraną!!!!
    Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny kwiatek i swietny opis wykonania:) Ja tez tesknie za wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu fajny kursik,bardzo prosty i przejrzysty,szkoda tylko że ja z niego nie skorzystam.Ewntualnie klejem hehe.A tak poważnie to kwiatek pięknie wychodzi a ja trzymam kciuki za sukces bo się należy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kwiatek i jak zawsze masz świetne pomysły :) Głos oddany :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kwiatuszek -śliczny żonkilek:) Teraz już wioasna musi przyjsc!!!

    A tak swoja drogą to chyba nie ma drugiej osoby tak pomysłowej jak Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z kwiatuszkiem:) Trzymam kciuki bardzo mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ta lilia jest świetna! Kapitalny pomysł fajnie zrealizowany!
    A wiosna przyjdzie w końcu - tylko nikt nie wie kiedy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny nenufar,pomysł jak zawsze swietny:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pomyślane, pięknie wykonane, ozdoba na szóstkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny kwiatek:)
    Dzięki za fajny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Subcutaneous fats lies just under the pores and skin and an excess of it
    would yield a plump appearance. Typically referred to as android fat distribution, this may lead to an apple-shaped look.
    Women are likely to store excesses in their hips and thighs, generally known as Gynoid fats distribution.

    My blog post: 4 cycle fat loss solution download (http://www.turbosaviour.com.au/ForumRetrieve.aspx?ForumID=2803&TopicID=638153&NoTemplate=False)

    OdpowiedzUsuń