Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Koci Domek - ciąg dalszy...i kursik:)

Zaczynam od pochwalenia się wygranym candy u Ewy:):):)
To było cudowne zaskoczenie! Już wkrótce stanę się szczęśliwą posiadaczką kompletu kosmetyczek:):):)
Strasznie się cieszę, na pewno wiecie jak Ewa pięknie szyje więc rozumiecie moją radość:):):)
Jak tylko znajdą się u mnie od razu będę się chwalić! Ewuś,uściski ślę ♥

************************
Dzisiaj musicie przygotować się na dłuuuuugi wpis;)
W kocim domku przybyło w końcu łóżko dla Pani Kocicy,prace posuwają się bardzo powoli,ale nijak nie mogę ich przyspieszyć.
Na dodatek wydaje mi się,że coś z nim nie tak...a może po prostu się czepiam.
Podejrzymy Kocicę przez okno dachowe?



...ale smacznie śpi;)



Mam dzisiaj dla Was niespodziankę:) Pokażę Wam jak powstało to łóżeczko, wszystkich ciekawych zapraszam na kursik! Zaczynamy!

1.Z grubej tektury wycinamy elementy łóżka:


Trzy największe elementy wycinamy podwójnie, boki ,czyli te wąskie paski są tylko dwa.

2.Następnie bierzemy materiał, ja używam tkaniny obiciowej i dokrawamy do każdego elementu tekturowego z odpowiednim zapasem:



3.Żeby tektura nam się nie przesuwała w trakcie obszywania, przyszywamy ją to tkaniny:



4.Teraz obszywamy wszystkie elementy, podwijając materiał pod spód:





Przy zaokrągleniach tkaninę przycinamy odpowiednio do kształtu, to ułatwi podwijanie:







Teraz boki łóżeczka:






5.Kolejny krok to zeszycie podwójnych elementów razem, tu niestety trzeba mieć mocną maszynę,jednak jeśli takiej nie posiadacie możecie je zeszyć ręcznie.Tak powstało moje pierwsze łóżeczko, wszystko od A do Z było szyte ręcznie, a tekturę do tkaniny przytwierdzałam taśmą klejącą dwustronną.





6.Teraz możemy przystąpić do łączenia elementów. Maszynę możemy wyłączyć, szyjemy ręcznie:)
Dokładnie w taki sam sposób możecie łączyć podwójne elementy, pamiętajcie by używać mocnych nici
Najpierw doszywamy przód i tył:



7.Doszywamy boki łóżeczka, zaczynamy od krótszych boków, następnie przyszywamy boki wzdłuż łóżeczka.







I łóżeczko gotowe, widzicie jakie to proste? Co prawda wypracowałam inne techniki szycia łóżeczek, ale uznałam, że ta będzie najbardziej prosta.




8.Do naszego łóżeczka przyda się materac, najlepiej z pianki, mi się niestety skończyła więc użyłam włókniny, docinamy do odpowiedniego rozmiaru:




Układamy dwie warstwy materiału prawymi stronami do środka:




Układamy na nich włókninę i obszywamy dookoła zostawiając otwór :




Wywracamy na prawą stronę i zamykamy otwór - materacyk gotowy:)




Teraz wystarczy położyć poduszkę, kołderkę i można iść spać:):):)




Po cichutku opuszczamy domek....niech Kocica śpi sobie smacznie, ciekawe co jej się przyśni?

**************************

Jestem ciekawa czy kursik Wam się podoba, mam nadzieję, że ktoś z niego skorzysta i może nawet się tym pochwali? 
Czekam na Wasze opinie.


30 komentarzy:

  1. Kursik świetny, no chodzi za mną łóżeczko do domku barbie dla Marty no ale nie mogę się zebrać, może teraz;) a takie wielkie łóżko to tak samej ta kocina biedna śpi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu kursik super nawet ja bym zrobiła takie łóżeczko ,ale oczywiście swoja metodą ,chyba wiesz którą.A kocica to niech już wstaje nie można tyle spać hehe.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej u Ewci. A kursik na łózko dla kotka super - czasami żałuję, że nie mam dziewczynki, dla której można tworzyć takie cudeńka :-)Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Kursik bardzo fajny, a Ciebie Aniu podziwiam bardzo, nie dość, że masz niebanalne pomysły, to jeszcze perfekcyjnie umiesz je urealniać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała córeczki to na pewno bym skorzystała, ale u mnie to tylko samochody, motory i wszystko co warczy, ale może za jakiś czas ... siostra spodziewa się córeczki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Aż żałuję, że nie ma wokół jakiś małych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu łóżeczko ekstra,kursik przejrzysty, myślę,że skorzystam i uszyję wnuczce dla lali,pozdrawiam i śledzę dalej twoje zmagania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem spore łóżko - pewnie się Kociczka wysypia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle odwiedzam Twojego bloga z drżącym sercem - co że ona znowu wymyśliła - i jak zwykle jestem pełna podziwu :)

    to się nazywa mieć łeb na karku by zbudowac od podstaw łóżko w jeden dzień :D baaa w godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty wiesz, że piszą o Tobie na pierwszej stronie Łucznika?? ^^

      Usuń
    2. Jesteś niesamowita...jesteś wielka....dziękuję♥

      Usuń
  10. Jeszcze kilka takich kursików i kiedy przyjdzie czas na pierwszy Kornelkowy domek dla lalek, będę wiedziała, jak sobie poradzić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szycie to dla mnie czarna magia... Ty to robisz wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kocica ma łoże, aż jej zazdroszczę:) zz kursiku chętnie bym skorzystała, gdym umiała szyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ocieplina jest puszysta, ale szybko się ubije
    i kocica pobija sobie boczki : ))mam resztki pianki jak chcesz prześlę
    fajne łóżeczko : ))

    OdpowiedzUsuń
  14. No pięknie i jak tylko znajdę skrawek wolnego czasu to się zabieram za takie łóżeczko. Moje nie będzie dla kocicy, ale dla miśka lub królika lub lali no o tym to ja już decydować nie będę :) I gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu - przesyłka wyrusza dzisiaj...a ja wciąż nie mogę się napatrzyć jak Ty robisz te mini cudeńka do domku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej:) łóżeczko bardzo pięknie wykonane. Po kursiku widać ile przy tym pracy ale efekt nieziemski:) pościel tak ładnie dobrana do łóżeczka:) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny domek tworzysz i dziekuję za kursik

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne, posłałam koleżance linka niech z córeczką sobie uszyją :) Frajda podwójna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym to klejem potraktowała ale twój sposób jest o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! Muszę się zmobilizować do działania szybkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, wykorzystalam Twój kursik i umieścilam zdejęcia u siebie na blogu. ŁÓżeczko w kolorach lata :) http://niesamowitykuferek.blogspot.com/2014/10/ozeczko-dla-lalek.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu kursik rewelacja:) Razem z Asią kukniemy na niego w czasie tworzenia łóżeczka, bo moja córcia postanowiła zrobić takie łóżeczko swoim lalkom:) Jak powstanie pokażemy:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, w życiu bym na to nie wpadła! Tak trudno kupić gotowe małe mebelki, a u Ciebie tyle fantastycznych pomysłów.. Oj wykorzystam to kiedyś z pewnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy pomysł i fantastyczne wykonanie. Zresztą jak zawsze. Aż miło patrzeć! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń