Obserwatorzy

sobota, 24 stycznia 2015

Mebelki.

Zastanawiam się jakim cudem nie pochwaliłam się kolejnym mebelkiem...Kanapa powstała na życzenie mojej córy, chciała, żeby jej straszyciółki miały swoje miejsce spotkań :)
Do kompletu szybka narzuta z futerka i milutkie podusie :)


Naga prawda wygląda tak ;)



....a to już straszyciółki na ploteczkach ;)


I jeszcze mam dla Was sposób na stołeczek dla lali, potrzebujemy karton, taśmę, szpulkę po niciach i kawałek futerka. Z kartonu wycinamy kilka kółek, w środku wycinamy mniejsze kółka średnicą pasujących do szpulki, jedno kółko pozostawiamy nietknięte, będzie na samej górze i zapobiegnie wysunięciu szpuli.
Całość obklejamy taśmą:



Nakładamy na szpulę, można wewnątrz zalać klejem żeby lepiej się trzymało:



Obszywamy futerkiem:


...i gotowe :)



Można siadać ;)


Może ktoś skorzysta :) Wiem, że mój kursik na łózeczko przydał się :) :) :)
Wszystko możecie zobaczyć  w "Niesamowitym Kuferku" :) Zapraszam serdecznie :)
Nie ma dla mnie nic piękniejszego niż to, że moje pomysły znajdują naśladowców, życie znowu jest takie piękne :) Od razu chce mi się więcej ;)

Pozdrawiam serdecznie ♥


17 komentarzy:

  1. Taka mama, to skarb, wszystko na życzenie, i meble jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, Ty to jesteś genialna. Zawsze będę tak twierdzić. Masz pomysły bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry tapicer z Ciebie:) Kanapa rewelacyjna i te poduszeczki... urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kanapa, dobry z Ciebie tapicer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anusia u Ciebie jak zawsze same cudności i rewelacyjne wykonanie.Kanapa jak żywa ,super.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe! Gdyby wykonywanie mebli w pełnym wymiarze było takie proste....

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ten komentarz Danusi: "kanapa jak żywa", świetnie oddaje, to co wykonałaś. Jeszcze stołeczek, rewelacja. Mama na 102 fajerki, renowacja mebelków wyśmienita.
    Pozfrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapa super , wyglada jak prawdziwa tylko mniejszy rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne i świetnie wykonane mebelki :) Córka pewnie zachwycona! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówiąc szczerze to pomyślałam że ta kanapa to taka normalna:) a tu lale się goszczą!!!Super i ten fotelik też rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kanapa:) ja też bym na takiej posiedziała z wami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kanapa rewelacyjna :D i futrzasta narzuta ,super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kanapa rewelacyjna :D i futrzasta narzuta ,super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły, przydałby się taki komplet tylko umiejętności brak:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również jestem wielką fanką starszych mebli i bardzo lubię je odnawiać. Dlatego także w hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl wiem, że bez najmniejszego problemu dostanę wszelkie niezbędne do tego elementy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również jestem zdania, że władna renowacja mebli jest po prostu bardzo fajna. Mi również w zrozumieniu tego tematu pomogło przeczytanie wpisu https://clearfox.pl/materialy-tapicerskie-co-warto-wykorzystac/ aby wiedzieć jak i co wykorzystać w kontekście materiałów tapicerskich.

    OdpowiedzUsuń