Obserwatorzy

środa, 27 czerwca 2012

Jak zrobić skrzydełka.

Obiecałam, że pokażę Wam jak uszyłam skrzydełka dla mojego elfa więc oto jestem z moim tutkiem.

1. Robimy sobie papierowy wykrój skrzydełek jaki nam fantazja podpowie.
2.Potrzebujemy grubą folię, jeśli jest zbyt cienka możemy dać dowolną ilość warstw ja dałam tutaj dwie:



3.Papierowy wykrój odrysowujemy na folii i zszywamy warstwy po zaznaczonym konturze.



4.Wycinamy nasze skrzydełka:



5. Układamy na materiale z którego chcemy skrzydełka,dobrze by było, żeby był dość sztywny,
ja użyłam koronki, naszywamy skrzydełka z folii:



6. Ponownie wycinamy, układamy na drugiej warstwie materiału, prawą stroną do prawej.
Ja prócz koronki dodałam jako drugą warstwę tiul ze srebrnym wzorkiem. Obszywamy i wycinamy:



7. Robimy delikatne nacięcie po środku skrzydełek, tak aby nie uszkodzić pierwszej warstwy materiał.
Żeby było lepiej widać włożyłam w nacięcie kawałek czarnego materiału:



8.Wywracamy ostrożnie skrzydełka na prawą stronę:



9.Wywrócone skrzydełka stębnujemy wzdłuż brzegu:



10.Na tym można zakończyć,ja jednak ułożyłam je na drugiej warstwie tiulu na stronie gdzie jest tylko koronka i obszyłam ponownie, następnie wycięłam zostawiając tę warstwę troszkę dłuższą :


11.Ostatecznie skrzydełka wyglądają tak:


A tak wyglądają na manekinie:






Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłam, jak widzicie to bardzo prosty sposób na coś fajnego.
Jestem ciekawa kto spróbuje pierwszy?
 Koniecznie niech się tym  pochwali, zobaczymy jaka ze mnie jest nauczycielka;)

15 komentarzy:

  1. Świetne skzydełka, jako nauczycielka na pewno dałabyś radę :)
    Z postami pędzisz, że nie nadążam ;)
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie delikatne te skrzydełka,że ja bym się bała takie szyć,ale Ty Aniu oczywiście jesteś mistrzynią :)
    Ta folia się nie podrze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za kursik, laleczka podoba mi się coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykły pomysł, skrzydełka pięknie się prezentują.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze kilka takich kursików i zacznę szyć tildy!Od poniedziałku przeprosiłam się z maszyną, ale na razie produkuję ręczniki kuchenne.:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne skrzydełka ,niech no tylko dorwę jakąś grubszą folię :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kursik, jakie to proste się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny tutek :) dziś też robiłam skrzydełka z folią ale wszywałam do środka żeby szeleściły.
    Twoje wyszły cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za udział w moim candy i życze powodzenia.
    Genialny pomysł na te skrzydełka, może kiedys wypróbuje jak w koncu znajde czas na tildy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wykorzystam ten pomysl przy szyciu nastepnego anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog - dodaję do obserwowanych i napewno będę zaglądać w wolnych chwilach:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.zrob-i-ty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń