Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2016

Zawieszka.

Moje kochane, bardzo Wam dziękuje za ostatnie przemiłe komentarze, cudownie jest gdy można podzielić się swoim małym sukcesem i czuć, że inni cieszą się razem ze mną ♥ Dziękuje ♥

Widząc Wasze zainteresowanie tym co robię, chcę Wam dzisiaj pokazać jak powstaje zawieszka z imieniem dziecka.
Możecie zobaczyć je TUTAJ  i jeszcze TUTAJ, to tak dla przypomnienia :)
Zacznę jednak od początku... jak wpadłam na pomysł uszycia takiej zawieszki? Kolejna inspiracja z internetu, to był kotek z innego rodzaju zawieszki - KLIK.

Szyjąc ostatnio zawieszkę dla przyjaciółki zrobiłam zdjęcia poszczególnych etapów.
To gotowa zawieszka:





Szablon kotka jest w dwóch wersjach,nie zmienia się tylko część tułowia z ogonkiem, to akurat zaczerpnęłam  z kota klamkowca :) Wielkość tabliczki możecie zrobić dowolną.


Zaczynamy szyć, przenosimy szablon na tkaninę:


Elementy przeszywamy, wycinamy i wywracamy na prawą stronę:


Wypychamy i zaszywamy dół tułowia po wierzchu, szew schowamy w środku tabliczki.


Przy wypychaniu części z głową i łapkami, zaczynamy od łapek zaszywając je po łuku, następnie wypychamy i zaszywamy głowę:


No i zonk...gdzieś zniknęły mi zdjęcia :(  trudno, pokażę Wam to na innych materiałach, za chwilkę wrócę ;)
.... tabliczka jak wspomniałam może być dowolnej wielkości, prócz materiału potrzebujemy kawałek włókniny:


Zeszywamy warstwy materiału po lewej stronie podkładając włókninę,powinna być nie co krótsza od tkaniny, to ułatwi zamknięcie otworu:


Wywracamy na prawa stronę i lekko zaprasowujemy brzeg do środka:


Wkładamy w tabliczkę naszego kota, można zafastrygować żeby nic nie uciekło i zaszywamy:


Tabliczkę przeszywamy w dowolny sposób, jak kto lubi :) Dodajemy literki naszywając i obrzucając dookoła,zdobicie również w dowolny sposób :


Zupełnie nie wiem co stało się ze zdjęciami...ktoś myszkował mi po kompie...
Teraz następuje moment kiedy możemy doszyć drugą część kotka, czyli głowę z łapkami, robimy to ręcznie.
Wykańczamy pyszczek i gotowe... mam nadzieję, że kursik jest zrozumiały, mimo pewnych niedogodności ;)
Post bierze udział w zabawie Blogowe Podróże - Wiosna 2016



Wkrótce wrócę do Was z małą niespodzianką :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥


44 komentarze:

  1. Cudowna! Może kiedyś wykorzystam Twój patent, nawet miałabym dla kogo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,byłoby mi bardzo miło :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Przepiękna jest ta zawieszka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza zawieszka w pięknym kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,faktycznie w tych kolorach to jedna z ładniejszych :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Piękna zawieszka.
    Kurski zrozumiały, tylko mi akurat nie po drodze z szyciem.
    Ale podziwiać zawsze mogę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że do mnie zaglądasz,pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  5. śliczna, kursik fajny gorzej z wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zawsze można popróbować ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Bardzo ładna ta zawieszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytelnik musi się wysłowić :D Oczywiście, że interesuję się tym co robisz! Dlatego właśnie tu zaglądam, komentuję, dodałam do obserwowanych itp. itd. Proszę o tym nie zapominać!!! :D A tak na poważnie, to kot jest świetny (jako Bambusowy kot mam do kotów słabość ;)). Ale po za urodą zawieszki muszę przyznać, że bardzo dobrze tłumaczysz jak co uszyć, skoro nawet ja (a ja za maszyną siedziałam ze 3 razy) zrozumiałam i nabrałam ochoty na uszycie. Szkoda tylko, że czasu ni ma
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś i czas się znajdzie, ja też tak mam z wieloma rzeczami,wciąż mam nadzieję,że kiedyś...
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Zawieszka z kociakiem sliczna i swietny bardzo zrozumialy kursik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała zawieszka :) Na pewno wkrótce skorzystam z Twojego pomysłu Aniu:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) pochwal się koniecznie jak ją uszyjesz ♥
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Zachwycająca zawieszka. Oj zachęciłaś mnie do szycia, pewnie zrobie podobna dla mojego wnusia Marcinka. Pochwale się jak wyszło z pewnością. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za kursik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi,żeby kogoś zachęcić,a gdy się to udaje to jest pełnia szczęścia,nie mogę się doczekać ♥
      Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  11. Świetny pomysł:)
    kocurka już widziałam, ale cała zawieszka wyglada o wiele lepiej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super! chyba spróbuję zrobić podobną dla mojego nowego Bratanka! :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratanek z pewnością się ucieszy :) Spróbuj koniecznie ♥
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świetna ta zawieszka - mogę tylko powtórzyć po poprzedniczkach:) A instrukcja bardzo czytelna i przejrzysta. Ktoś myszkował po kompie ? A co kot w tym czasie robił ;) ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot,jak to kot ;)Leniwie wyciągnął się i spał głębokim snem ;) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  14. Śliczna zawieszka. Fajny pomysł i perfekcyjne wykonanie. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam, jak zwykle:) Wspaniała zawieszka. Kursik też przystępny, tylko chęci gdzieś uleciały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już bywa z tymi chęciami ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  16. Kocia zawieszka świetna, kursik fachowo przedstawiony. Ja za kotami nie przepadam, więc gdyby nsszła mnie ochota na popełnienie czegoś takiego, z całą pewnością byłoby to inne zwierzątko. Może kiedyś tak się zdarzy, teraz czas, to towar deficytowy, przynajmniej u mnie.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Danusiu :) Mam nadzieję,że znajdziesz czas i zobaczymy Twoje zwierzątko :)

      Usuń
  17. Witaj Aniu:) Wreszcie tu dotarłam! Piękne prace , gratuluje i już wiem iż będę tu często zaglądać :))Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Elu ♥ bardzo miło mi gościć Cię tutaj,pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. Kursik jest zrozumiały, a zawieszka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nazywam się Klaudia. Stworzyliśmy nowy serwis Platforma Kreatywna przeznaczona dla utalentowanych artystycznie osób. Naszym klubowiczom oferujemy zniżki na produkty i usługi, informacje, warsztaty i darmowe pliki do pobrania. Serwis jest darmowy. Zapraszam Cię: http://platformakreatywna.com/ :)

    OdpowiedzUsuń