Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2016

Zawieszka.

Moje kochane, bardzo Wam dziękuje za ostatnie przemiłe komentarze, cudownie jest gdy można podzielić się swoim małym sukcesem i czuć, że inni cieszą się razem ze mną ♥ Dziękuje ♥

Widząc Wasze zainteresowanie tym co robię, chcę Wam dzisiaj pokazać jak powstaje zawieszka z imieniem dziecka.
Możecie zobaczyć je TUTAJ  i jeszcze TUTAJ, to tak dla przypomnienia :)
Zacznę jednak od początku... jak wpadłam na pomysł uszycia takiej zawieszki? Kolejna inspiracja z internetu, to był kotek z innego rodzaju zawieszki - KLIK.

Szyjąc ostatnio zawieszkę dla przyjaciółki zrobiłam zdjęcia poszczególnych etapów.
To gotowa zawieszka:





Szablon kotka jest w dwóch wersjach,nie zmienia się tylko część tułowia z ogonkiem, to akurat zaczerpnęłam  z kota klamkowca :) Wielkość tabliczki możecie zrobić dowolną.


Zaczynamy szyć, przenosimy szablon na tkaninę:


Elementy przeszywamy, wycinamy i wywracamy na prawą stronę:


Wypychamy i zaszywamy dół tułowia po wierzchu, szew schowamy w środku tabliczki.


Przy wypychaniu części z głową i łapkami, zaczynamy od łapek zaszywając je po łuku, następnie wypychamy i zaszywamy głowę:


No i zonk...gdzieś zniknęły mi zdjęcia :(  trudno, pokażę Wam to na innych materiałach, za chwilkę wrócę ;)
.... tabliczka jak wspomniałam może być dowolnej wielkości, prócz materiału potrzebujemy kawałek włókniny:


Zeszywamy warstwy materiału po lewej stronie podkładając włókninę,powinna być nie co krótsza od tkaniny, to ułatwi zamknięcie otworu:


Wywracamy na prawa stronę i lekko zaprasowujemy brzeg do środka:


Wkładamy w tabliczkę naszego kota, można zafastrygować żeby nic nie uciekło i zaszywamy:


Tabliczkę przeszywamy w dowolny sposób, jak kto lubi :) Dodajemy literki naszywając i obrzucając dookoła,zdobicie również w dowolny sposób :


Zupełnie nie wiem co stało się ze zdjęciami...ktoś myszkował mi po kompie...
Teraz następuje moment kiedy możemy doszyć drugą część kotka, czyli głowę z łapkami, robimy to ręcznie.
Wykańczamy pyszczek i gotowe... mam nadzieję, że kursik jest zrozumiały, mimo pewnych niedogodności ;)
Post bierze udział w zabawie Blogowe Podróże - Wiosna 2016



Wkrótce wrócę do Was z małą niespodzianką :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥


42 komentarze:

  1. Cudowna! Może kiedyś wykorzystam Twój patent, nawet miałabym dla kogo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta zawieszka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza zawieszka w pięknym kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,faktycznie w tych kolorach to jedna z ładniejszych :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Piękna zawieszka.
    Kurski zrozumiały, tylko mi akurat nie po drodze z szyciem.
    Ale podziwiać zawsze mogę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że do mnie zaglądasz,pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  5. śliczna, kursik fajny gorzej z wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zawsze można popróbować ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Bardzo ładna ta zawieszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytelnik musi się wysłowić :D Oczywiście, że interesuję się tym co robisz! Dlatego właśnie tu zaglądam, komentuję, dodałam do obserwowanych itp. itd. Proszę o tym nie zapominać!!! :D A tak na poważnie, to kot jest świetny (jako Bambusowy kot mam do kotów słabość ;)). Ale po za urodą zawieszki muszę przyznać, że bardzo dobrze tłumaczysz jak co uszyć, skoro nawet ja (a ja za maszyną siedziałam ze 3 razy) zrozumiałam i nabrałam ochoty na uszycie. Szkoda tylko, że czasu ni ma
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś i czas się znajdzie, ja też tak mam z wieloma rzeczami,wciąż mam nadzieję,że kiedyś...
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Zawieszka z kociakiem sliczna i swietny bardzo zrozumialy kursik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała zawieszka :) Na pewno wkrótce skorzystam z Twojego pomysłu Aniu:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) pochwal się koniecznie jak ją uszyjesz ♥
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Zachwycająca zawieszka. Oj zachęciłaś mnie do szycia, pewnie zrobie podobna dla mojego wnusia Marcinka. Pochwale się jak wyszło z pewnością. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za kursik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi,żeby kogoś zachęcić,a gdy się to udaje to jest pełnia szczęścia,nie mogę się doczekać ♥
      Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  11. Świetny pomysł:)
    kocurka już widziałam, ale cała zawieszka wyglada o wiele lepiej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super! chyba spróbuję zrobić podobną dla mojego nowego Bratanka! :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratanek z pewnością się ucieszy :) Spróbuj koniecznie ♥
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świetna ta zawieszka - mogę tylko powtórzyć po poprzedniczkach:) A instrukcja bardzo czytelna i przejrzysta. Ktoś myszkował po kompie ? A co kot w tym czasie robił ;) ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot,jak to kot ;)Leniwie wyciągnął się i spał głębokim snem ;) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  14. Śliczna zawieszka. Fajny pomysł i perfekcyjne wykonanie. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam, jak zwykle:) Wspaniała zawieszka. Kursik też przystępny, tylko chęci gdzieś uleciały...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocia zawieszka świetna, kursik fachowo przedstawiony. Ja za kotami nie przepadam, więc gdyby nsszła mnie ochota na popełnienie czegoś takiego, z całą pewnością byłoby to inne zwierzątko. Może kiedyś tak się zdarzy, teraz czas, to towar deficytowy, przynajmniej u mnie.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Danusiu :) Mam nadzieję,że znajdziesz czas i zobaczymy Twoje zwierzątko :)

      Usuń
  17. Witaj Aniu:) Wreszcie tu dotarłam! Piękne prace , gratuluje i już wiem iż będę tu często zaglądać :))Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Elu ♥ bardzo miło mi gościć Cię tutaj,pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. Kursik jest zrozumiały, a zawieszka cudna :)

    OdpowiedzUsuń