Obserwatorzy

wtorek, 11 lutego 2014

:):):)

Powinnam zrobić ten wpis parę dni temu, ale mój komputer skutecznie mnie zniechęca, chyba mnie mnie lubi ciągle się zawiesza. Wczoraj jednak pan doktor Syn zastosował cudowną kurację i oto jetem pełna nadzieji,
że w końcu uda mi się dotrzeć do końca wpisu.
Muszę się pochwalić wygraną w konkursie o ktorym pisalam poprzednim razem :)
Moje lale otrzymały tytuł " Miss & Mister Tilda " :) :) :)



Chyba nie muszę pisać jaka jestem szczęśliwa i dumna z moich lal :)
Dodatkową niespodzianką była nagroda rzeczowa na którą orgnizator Maszynybrother.pl zdecydowal się juz po zakończeniu głosowania i tak zostałam posiadaczką duzej i mocnej torby którą od razu wypróbowała moja Karolinka :)

                                     
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za oddane głosy i wsparcie którego mi udzieliliście ♥

Ostatnio uszyłam kilka drobnych rzeczy, zacznę od podkładek z aplikacją :




I jeszcze jedna podkładka z serduszkiem, na zdjęciu znajomy kubek który kiedyś wygrałam u Anuk_pl :)



 ...i jeszcze okładka na zeszyt :)






Jak widzicie wszystko uszyte jest z podobnych tkanin w których jestem wciaż zakochana.

Miłego dnia Wam życzę ♥



29 komentarzy:

  1. Gratulacje! A tkaniny cudowne... nie dziwię się wcale, że jesteś w nich zakochana :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Aniu :) Fajna zabawa była i więcej takich konkursów by mogło być :)
    Podkładki i okładka piękne i w klimatach ,które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu serdecznie Ci gratuluję :))) Ale fajnie. Cudności poszyłaś - ciągle na bieżąco podziwiam na Fb

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję... Twoje szycie jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu gratulacje!!!!:))) Piękne szyciowe wytworki z aplikacjami poczyniłaś :))) Też lubię ten kubeczek, bo mam taki sam :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie- ta parka po prostu pobiła wszystkich:)
    A od podkładek i okładki też nie mogę oczu oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bardzo ci gratuluję wygranej za tę parę lalek. Są śliczne.Jak pamiętasz zachęcając cie do udziału w tym konkursie od początku miałam nadzieję,że to własnie Ty wygrasz. Ale się cieszę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:) lale sobie na to zasłużyły:) śliczne podkładki i okładka na zeszyt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu gratuluję !!
    Piękne aplikacje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko bardzo mi się podoba! Po długiej przerwie przeglądnęłam kilka wpisów : )

    Nie wiem czy pamięta Pani mój blog http://tamtoito.blox.pl/html ale postanowiłam wrócić i założyć nowy http://findtimetochill.blogspot.com/search/label/DIY .. trochę urosłam, mam mniej czasu ale chęci chyba wróciły zapraszam do przeglądania : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Ci wyszły prace i świetna nagroda :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń