Obserwatorzy

czwartek, 22 maja 2014

Wygrałam :) :) :)

Wczoraj spotkała mnie wielka radość !
Wygrałam w Wyzwaniu Kreatywnym # 5  "DLA MAMY-praktycznie z owadem".




Dziękuję wszystkim którzy oddali swoje głosy na moja pracę, za przemiłe słowa które tak bardzo cieszą :)
W głosowaniu wygrała Kasia i jej biedroneczki z bloga Moja Mała Twórczość której serdecznie gratuluję!
Ja zajęłam drugie miejsce które również bardzo mnie ucieszyło :)
Konkurowały ze sobą przepiękne prace,było co podziwiać.
Mój album został doceniony przez organizatorów Wyzwania czym bardzo mile mnie zaskoczyli :)
Przypomnę moja zwycięską pracę :


Zaraz zacznę się powtarzać, ale moja radość z tego powodu jest tak wielka, że brak mi słów by to opisać!
Dziękuję wszystkim raz jeszcze i zapraszam do udziału w kolejnych Wyzwaniach.

Miłego dnia kochani :)


27 komentarzy:

  1. Gratulacje Aniu!! Piękna praca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Aniu wygranej !!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje !
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Aniu. Tobie się należy zawsze nagroda, gdyż tworzysz piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Aniu! Nie omieszkałam obejrzeć Twoich wcześniejszych poczynań - przepiękne prace.Na Dzień Matki dzieciaki sprawiły mi elegancką maszynę, ale tak pięknie szyć jak Ty , to ja już się chyba nie nauczę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. First of all I want to say excellent blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you do not mind.
    I was curious to find out how you center yourself and clear your head prior to writing.
    I have had a difficult time clearing my thoughts in getting my ideas out there.
    I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are wasted
    just trying to figure out how to begin. Any ideas or
    tips? Cheers!

    Also visit my website; keraplex bio funciona - kensblog.no-ip.org -

    OdpowiedzUsuń