Obserwatorzy

poniedziałek, 17 marca 2014

Chomik :)

O rany...ale wieje! W sobotę wiatr uszkodził przyłącze do domu, 12 godzin bez prądu... masakra!
Mam nadzieję, że dzisiaj nie będzie takich niespodzianek.
Dzisiaj chcialam Wam pokazać kolejnego zwierzaczka, uszyłam go, bo namówiła mnie do tego Czarownica, chomiczek miał przypominac jej chomika -  Pirata. Kolor nie jest dokladnie taki sam niestety :(
Wieczne problemy z odpowiednimi materiałami... zobaczcie jak wyszło:



Chomiczek zaprzyjaźnił się z moim Miśkiem ;) Straszny śpioch z tego kota :


Mozna było troszkę poszaleć, a kocurek jak spał tak śpi dalej ;)



Chomiczek ma 9 cm wzrostu i jest moim kolejnym powodem do dumy :)
Na takie maleństwa nie trzeba dużo materiałów, mam wiec do Was prośbę, jeśli macie jakieś małe kawałki sztucznego futerka które Wam zbywają , odezwijcie się, ja chętnie je odkupię :)

Na dzisiaj to już wszystko.
Miłego dnia Wam życzę :)

19 komentarzy:

  1. Słodki ten chomiczek :) super Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chomiczek wygląda jak prawdziwy:) Piękny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak! Powiedziałabym jak żywy!! :)) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś genialna cudowny chomiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chomiczek wygląda świetnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszedl Ci Aniu :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziutki chomiczek :) Dziękuję za odwiedziny cieszę się, że mnie odnalazłaś. Co do opcji dołączenia do obserwatorów to ja też ostatnio często napotykam ten problem i powiem, że jest to uciążliwe, ale ja zazwyczaj klikam więcej opcji i to pomaga :) Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, Ty mnie nigdy nie przestaniesz zaskakiwać, pomysły masz obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chomiczek, co dopiero uciekł z klatki, super wygląda i kota się nie boi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj mój Lucuś nie spałby tak słodko przy tym chomiczku,
    Odezwij się na forumowej poczcie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziak;) lubię chomiczki a Twój jest jak żywy, cudny, pozdrawiam i dziekuję za komentarz, Żania

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu chomiczek jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. chomiczek fantastyczny! takie to bym dzieciom dała bo niestety żywy na razie nie miałby z nami lekkiego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki chomik ,a u mnie są dwa żywe w domu i też słodziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodziutki :) Jak żywy :)

    http://czekamynacud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń