Obserwatorzy

wtorek, 26 lipca 2016

Test zdany na piątkę :)

Ostatnio pisałam o przyjemnościach jakie mnie spotkały i dzisiaj będzie ciąg dalszy :)
Zacznę od tej największej która wywołała u mnie ogromne wzruszenie, radość i dumę.
W roku 2012 uszyłam kołyskę na prośbę mojej córy, możecie zobaczyć ją TUTAJ , po krótkim czasie Karolina zdecydowała żeby przekazać tę kołyskę na WOŚP i tak kołyska trafiła w rączki kolejnej dziewczynki. Jakież było moje zdziwienie, gdy któregoś dnia zadzwoniła do mnie mama tej dziewczynki, na początku bardzo mocno mnie skomplementowała, aż urosłam parę cm wzwyż, a potem zapytała czy mogłabym uszyć nową kołyskę.
Okazało się, że była to ulubiona zabawka jej córki, z czasem podniszczyła się, od razu z niepokojem zapytałam co się z nią stało. Pani szybko mnie uspokoiła, zasadniczo nic wielkiego, mała czasami wchodziła do niej i płozy nie wytrzymały :)
Muszę przyznać, że odczułam ogromną ulgę, myslałam, że stało się coś gorszego!
Z ogromną przyjemnością uszyłam następną :)







Nie ma chyba większej przyjemności jak świadomość, że rzecz którą uszyłam stała się ulubioną zabawką dziecka, bo radość dziecka jest przecież bezcenna ♥ Przy okazji kołyska została przetestowana i zdała ten test na piątkę :)

********

Większość z Was zapewne zna blog Qrkoko, jeśli nie to czas to nadrobić! Znajdziecie tam mnóstwo ciekawych i przydatnych wpisów, gorąco polecam.
Na facebooku dołączyłam do cotygodniowego przeglądu prac u Qrkoko oznaczonego jako #CRMD i bardzo się zdziwiłam gdy w czerwcowym zestawieniu wśród wyróżnionych znalazła się moja strona Fb :)
Miałam okazję ponownie urosnąć parę cm haha ;) Szczegóły znajdziecie TUTAJ .
Niestety mam jakiś problem z dodaniem komentarza na blogu Qrkoko...wciąż wyskakuje mi jakiś błąd.

*****

Chciałam jeszcze Was zaprosić na świeżutkiego bloga Ali o wdzięcznej nazwie Mnisiowo :) Ala testuje mój bajkowy igielnik który podarowałam jej jakiś czas temu, gdy wygrała w konkursie prawdziwą maszynę do szycia :) Na jej blogu znajdziecie fajne tutki, zapraszam serdecznie ♥

*******
Wracam do zabaw blogowych, dołączam ten post 26 Linkowego Party u Diany :)

♥♥♥

Dzisiaj Anny świętują więc wszystkim dziewczynom o tym imieniu składam serdeczne życzenia i tym kończę dzisiejszy wpis :)
Pozdrawiam cieplutko ♥






17 komentarzy:

  1. Aniu wszystkiego najlepszego i dużo dobrego!
    Kołyska świetna i radość dziecka bezcenna. U mnie ciągły brak czasu i wszystko w biegu.
    Co do wyróżnienia należało się Tobie :)
    A igielnik dzielnie towarzyszy i jest pomocny :)
    Dziękuję 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wszystkiego co najlepsze, kolejnych cudeniek, które kogoś uszczęśliwią, a Tobie przyniosą satysfakcję:)
    Pozdrawiam gorąco:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wszystkiego co najlepsze! poza tym kołyska faktycznie przecudna! podziwiam i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Aniu i sto lat!!!
    Kołyska przepiękna, bardzo podoba mi się ten baldachim i przybornik i wszystko jest cudowna;-))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić radość :)
    Możesz mi przesłać na maila screen tego błędu, który Ci wyskakuje podczas próby publikacji? Może uda mi się sprawdzić o co chodzi :) mail to qrkoko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze !!!
    Twoja kołyska wygląda świetnie. Gratuluję Ci pomysłu i wykonania. I życzę dalszych fajnych pomysłów.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kołyska i ta nowsza, i starsza! Obie wspaniałe i zazdroszczę bo też bym taką chciała - jednak wszyscy domownicy - razem z tymi najmłodszymi - mówią, że jestem za stara żeby się takimi bawić :)
    Jakby to powiedzieć mam focha i będę podziwiać na zdjęciach :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! samych radości, zdrowia i szczęścia i wiele jeszcze pomysłów do tworzenia. Podziwiam zawsze Twoje prace. Kołyska jest niesamowita. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kołyska, niech dobrze służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kołyska, na pewno będzie się dobrze spisywać i przynosić wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Really lovely !!!
    It's the perfect gift for little girl !!!
    Thanks for your visit !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. kołyska jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna kołyska - Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kołyska;))Z pewnością wywoła jeszcze niejeden uśmiech na dziecięcej buzi;)) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale nie jestem zaskoczona, że Twoje prace są ulubionymi zabawkami dzieci jak w przypadku tej dziewczynki. Przecież takiego cuda w sklepie się nie kupi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń