Obserwatorzy

piątek, 23 grudnia 2016

Szczęśliwe chwile :)

Nie wiem od czego zacząć...jakoś do tej pory jeszcze do mnie nie dotarło jakie szczęście mnie spotkało :)
Będzie najlepiej jak zacznę od początku, a to było tak:
Pewnego dnia... zobaczyłam informację o konkursie szyciowo-fotograficznym zorganizowanym przez Dresówka.pl, oczywiście nie mogłam przepuścić takiej okazji, bo przecież uwielbiam startować w konkursach :)
Do wyboru były trzy kategorie, ja wybrałam trzecią - Projekty nieodzieżowe i bez wahania zgłosiłam domek.
Nie robiłam sobie większych nadziei, zgłoszeń było obłędnie dużo, konkurencja ogromna i te przepiękne prace...aż tu nagle moja znajoma pisze info na mojej tablicy, że wygrałam, ciekawa byłam co, bo ilość nagród była bardzo duża i dosłownie brzydko mówiąc kopara mi opadła... najpierw zamarłam z wrażenia, potem poczułam ogromne wzruszenie, aż w końcu zaczęłam skakać z radości :) :) :)
Coś co wydawało mi się niemożliwe nagle stało się faktem, główna nagroda w trzeciej kategorii przypadła właśnie mi, oto mój ukochany Coverlock Janome 2000CPX  :)


Do przesyłki była dołączona karteczka ze świątecznymi życzeniami ♥


...i jeszcze takie pamiątkowe zdjęcie  ;)


Bardzo dziękuje całemu zespołowi Dresówka.pl  ♥ ♥ ♥ a Was zapraszam do sklepu na zakupy, ja wybieram się tam po nowym roku, córka już złożyła zamówienie na bluzę tylko nie może się zdecydować jaki materiał wybrać, wybór jest bardzo duży i wszystko kusi ;)

**********

Na początku grudnia spotkałam się z przedszkolakami, uwielbiam takie spotkania.
Dzieci przyjęły mnie bardzo ciepło, były ciekawe, zadawały sporo pytań i ogólnie atmosfera była przemiła :)


Grupa która mnie zaprosiła nosi nazwę Elfy dlatego w ramach podziękowania uszyłam takiego oto Elfa :)




Skrzydełka uszyłam z poczwórnej warstwy organzy, wyszły bardzo fajnie:



A to moja Mikołajka w towarzystwie Elfa ;) W ostatniej chwili Karolina wpadła na pomysł, że chce się przebrać w taki strój... na szczęście znalazłam welurowy szlafrok w odpowiednim kolorze :)


Jak widzicie dużo się u mnie dzieje, na tyle dużo, że praktycznie nie mam czasu posiedzieć na spokojnie w necie... dlatego bardzo Wam dziękuje, że zaglądacie do mnie mimo wszystko ♥
Zapraszam Was jutro na wpis świąteczny ;)
Paaaa ♥

5 komentarzy:

  1. Wspaniała nagroda, gratuluję. Nie dziwię się, że skakałaś z radości, ale Twój domek jest tak piękny, że dziwiłabym się, gdyby nie wygrał. Wesołych i spokojnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu serdeczne gratulacje! no to teraz będzie się działo i szyło :)))
    Cudny elf!
    Wesołych Świąt Ci życzę
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) :) Twoje prace są fantastyczne i zasługują na nagrody :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniała wymarzona nagroda :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń