Obserwatorzy

sobota, 24 czerwca 2017

Uszyj mi świat...

Jak czasami sobie coś zaplanuję, to w trakcie szycia pukam się w głowę i mruczę...przemyśl babo dokładnie co robisz ;) Tak właśnie było z tym igielnikiem, teraz wiem, że jeśli chcę szyć coś w tym rodzaju to musi to być większych rozmiarów, Ten igielnik nie jest taki mały - 19 x 19 cm, ale wywracanie na prawą stronę to była męka, w pewnym momencie zwątpiłam czy to jest możliwe,
Warstwa włókniny skutecznie uniemożliwiała  przeciągnięcia go na drugą stronę, ale jak nie da się siłą to trzeba sposobem, większą część pozostawiłam do zszycia ręcznego i się udało :)


Po wypchaniu stwierdziłam, że część gdzie jest słońce mogłaby być większa, niestety na poprawki za późno...


Ta część nawiązuje do szytych obrazków:


Tym razem i tył doczekał się zdobienia :)


Długo zastanawiałam się jak go nazwać, " Uszyj mi świat" to chyba dobra nazwa :)
Zobaczcie co udało mi się sfotografować, musiałam klęczeć na mokrej posadzce, ale warto było ;)



W tym roku strasznie dużo jest ślimaków, ale jakoś mi to nie przeszkadza :)

****
Nie wiem czy Danusia zaakceptuje mój igielnik, ale spróbować nie zaszkodzi...
http://danutka38.blogspot.com/2017/06/cykliczne-kolorki-2017.html



Dziękuje za miłe komentarze pod  ostatnim postem, pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanej i pogodnej soboty ♥

39 komentarzy:

  1. Piękny igielnik :) świetne zdjęcia ślimaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielnik, jak wszystkie Twoje prace, jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet sobie nie wyobrażam Aniu jak można uszyć coś tak skomplikowanego. To śliczny i bardzo oryginalny igielniczek.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu,że doceniasz mój wysiłek ♥ pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  4. Świetny igielnik w kształcie maszyny do szycia pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, rewelacyjny ten igielni i świetnie dobrana do niego nazwa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca wybornie się prezentuje! ale kto choć trochę szyje, to wie ile to zachodu by uszyć takie cacko. Gratuluję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko było ale warto! Super igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle pomysłowy ale i jaki precyzyjny Twój igielnik:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny, to mało powiedziane, to jest arcydzieło wykonac coś tak małego i pięknego. Zawsze podziwiam!!!
    POzdrawiam wakacyjnie życząc pięknej pogody i cudownego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę sobie wyobrazić, co to była za męka z przewróceniem tego na prawą stronę, więc tym bardziej podziwiam. Piękny, pomysłowy i perfekcyjnie wykonany igielnik. Brawo Ty.......Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ następnym razem będę mądrzejsza :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. Przecudny igielnik. Chyba jeszcze nigdy nie widziałam fajniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca! Igielnik prezentuje się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda rewelacyjnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny lazurowy igielnik- świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie:)))
    U mnie w ogrodzie też bardzo dużo ślimaków,"maszerują" wszędzie i wygląda na to że trzeba je polubić.
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie,że mamy inwazje ślimaków, są dosłownie wszędzie ;) Dziękuje za odwiedziny,pozdrawiam ♥

      Usuń
  15. Patrzę na niego i przecudny jest. Zawsze jestem pełna podziwu, jak potrafisz zaczarować przestrzeń i umieścić ją na swoich dziełach. Niesamowite.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś niesamowitego! Ależ masz talent i wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój igielnik jest wyjątkowy! Niesamowite, jak pozornie zwykły przedmiot może stać się małym dziełem sztuki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana,wzruszają mnie Twoje słowa,pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  18. jestem pod ogromnym wrażeniem, najbardziej oryginalny igielnik, jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. wysiłek wart zachodu :) jest piękny ...

    OdpowiedzUsuń