Obserwatorzy

poniedziałek, 18 czerwca 2018

" Na ławeczce."

Kolejna para staruszków powstała bardzo spontanicznie... pierwszy był dziadzio, zaczytany w bardzo specjalnej gazetce ;)



Tworzenie gadżetów dla staruszków sprawia mi wiele przyjemności, a uwiecznienie artykułu na mój temat również było pomysłem który spadł na mnie nagle, pomyślałam: dlaczego nie ;)
Skoro jednak dziadzio czyta gazetę, to babcia również musi coś robić... może lubi wyszywać?
Tak, zdecydowanie tamborek to jest to!


Tak więc przysiedli na ławeczce i mimo, że każde ma inne zajęcie, miło spędzają wspólne chwile.


Ostatnio dało mi się we znaki słynne RODO, wiem, że nie tylko mi... jak sobie z tym poradziliście, bo ja ledwo to ogarniam...

Pozdrawiam ♥



15 komentarzy:

  1. Kochana Aniu, pojęcia nie miałam że jest to miejsce... i dziś wielka radość i zaskoczenie.
    Uściski na blogowej płaszczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, ze do mnie zawitałaś, pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  2. Wyglądają bardzo realistycznie:), prezentują się i wyglądają:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała para. Miałaś świetny pomysł z tą gazetą i tomborkiem. Rodo też nie ogarniam, co prawda nie zagłębiałam się w to za bardzo, ale i na poczcie i na każdej stronie to miałam i zaczynało mnie to DŻAŹNIĆ, delikatnie mówiąc. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita para staruszków. Zanim powiększyłam sobie zdjęcie, sądziłam, że są to filcowane postaci. Niski ukłon za dopracowanie szczegóły, najbardziej urzekły mnie skrzyżowane nóżki babci :)
    RODO, jakoś mnie nie dopadło, przynajmniej na razie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomilczę, bo mnie Aniu zatkało
    A RODO spokojnie podejść do tematu, jeśli prowadzisz firmę

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam te duety także na fb - są urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna para. A dbałość o szczegóły niesamowita. I ta chusta babci :)
    Tak bym na starość chciała...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń