Obserwatorzy

sobota, 8 września 2018

Portrety Staruszków.

Bardzo lubię szyć postaci staruszków, ale nawet w tym trzeba było mi jakiejś odmiany.
Niektórzy proponowali mi zrobienie filmików z nimi, a nawet wydanie książki... ale to chyba jeszcze nie ten etap, nie jestem gotowa na takie wyzwania.
Miłą odmianą w szyciu starszej pary są portrety, które najwyraźniej przypadły do gustu wielu osobom :) Powiem szczerze, byłam i wciąż jeszcze jestem zaskoczona taką reakcją ludzi.
Po prostu to był strzał w dziesiątkę!
Tak wyglądał pierwszy portret:



I powstają następne :)





A to świeżutki pomysł:




Do stworzenia tych portretów zainspirowały mnie portrety filcowanych na sucho zwierząt które wypatrzyłam na Pinterest. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała sama zrobić czegoś takiego ;)
Oczywiście moje filcowanie raczej kiepsko wypada... ale uwielbiam to robić gdy tylko czas mi na to pozwala, tak wygląda portret z kotem. Po raz pierwszy odważyłam się zrobić zwierzaka z długim włosem, chyba nie wyszło najgorzej ;)




Moja ręka nie wróciła do pełnej sprawności, czeka mnie jeszcze rehabilitacja, zobaczymy czy pomoże... najważniejsze jednak, że ból odpuścił, w końcu nie na darmo dostałam cztery serie zastrzyków ;) Jestem dobrej myśli, bo przecież trzeba myśleć pozytywnie!
Pozdrawiam kochani ♥

14 komentarzy:

  1. Cudowne portrety.:) Życzę dużo zdrówka, serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromny masz talent. To świetny pomysł. Przecież to jest rewelacyjne. Możesz robić portrety na podobiznę. Dla mnie to pomysł na wagę złota. Pierwszy raz takie coś widzę. Ostatni post już mnie zachwycił. Świetnie wykonanie dziadków i kotka. Niesamowicie mi się podoba. <3

    Zdrowia życzę, nastawienie swoje robi i niego również gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu twoje pomysły i wykonanie to mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jesteś mistrzynią portretów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem Twojej twórczości. Portrety to mistrzostwo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te portreciki dziadków. Pomysłowe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Portrety obłędne. Perfekcyjne, śliczne i tchnące niesamowitym ciepłem. I kotuś też śliczny. Podziwiam cierpliwość.
    Pozdrawiam serdecznie i jak najwięcej zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł z portretami staruszków i jeszcze wspanialsze wykonanie. Jesteś niesamowita. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń