Obserwatorzy

środa, 15 maja 2019

Pogodnie.

Mam ogromną słabość do patchworku confetti.. uwielbiam tę technikę.
Z czeluści archiwum wytargałam obraz uszyty w ramach wymianki na facebookowej grupie.
Musiał to być oczywiście krajobraz, bo mam na tym punkcie totalnego bzika ;)
Chmurki na niebie namalowałam farbą do tkanin.


W miarę jak przybywało elementów, czułam co raz większą ekscytacje.


Nie lubię planować tego co będę szyć, w głowie mam jakiś zarys, a potem .. po prostu szyję.


W sumie to nie wiem dlaczego nadałam taki kształt temu obrazkowi... bo taką miałam fantazję?


Po skończeniu długo się w niego wpatrywałam, miałam wątpliwości czy będzie udanym prezentem, ale niepotrzebnie się martwiłam. Obrazek najwyraźniej się spodobał, a tak prezentuje się u właścicielki :)


.. miła odskocznia dla oczu, gdy za oknem panuje szarobura pogoda... 

17 komentarzy:

  1. Bardzo pogodny obrazek. Z dużym zainteresowaniem patrzyłam na kolejne zmiany na obrazku. Tak - to wielka radość patrzeć na taki obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek i doskonała dekoracja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa i odwiedziny :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie obrazki, a ty masz ogromny talent do ich szycia.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    Wygląda jak przepiękny pejzaż, który się ogląda przez okno z zaokrąglonymi rogami. Śliczne!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoją precyzję i cirpliwość. Uff zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że obrazek robi wrażenie ^^ Zazdroszczę talentu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek, wspaniale patrzeć i podziwiać jak powstaje takie cudo w etapach.
    Dopiero wtedy widać jaki to ogrom pracy :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za piękne słowa, pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  8. nigdy nie słyszałam o tej technice, jak się do tego zabrać? jakie tanie materiały się do tego nadadzą? czy zwykła maszyna sobie z tym poradzi? uszytek piękny i chętnie sama bym spróbowała czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń