Obserwatorzy

piątek, 13 lipca 2012

Czary mary.


Witam Was w kolejny słoneczny dzień lata i przedstawiam Wam moją kolejną lalę.
Tym razem jest to czarodziejka, nie wiem co chce wyczarować, mam tylko nadzieje,
 że nie ma złych zamiarów i nikogo w żabę nie przemieni;)



Nie mogłam uchwycić obiektywem  urody szat w które jest ubrana, ale ten delikatny, zwiewny materiał jest niesamowity, musicie uwierzyć mi na słowo.Całość była upinana i przeszywana na lalce.



Witam  serdecznie moich nowych obserwatorów, jest mi niezmiernie miło gościć Was na moim blogu.
Dziękuję wszystkim za sympatyczne komentarze które zawsze czytam z ogromną przyjemnością.
Powrócę jeszcze do mojego candy, ponieważ martwię się brakiem wiadomości czy mój króliczek dotarł do swojej nowej właścicielki, byłabym wdzięczna za tę informację.Wiem, że wszystkim dokucza chroniczny brak czasu, bo sama to przerabiam...i tu chciałam przeprosić japkową, ponieważ jeszcze nie wysłałam jej prezentu,
niestety, paczuszka poleci do niej dopiero w przyszłym tygodniu.
Teraz korzystając z wolnej chwili pobiegam po Waszych blogach,bo i tutaj mam straszne zaległości.

Na zakończenie pochwalę się jeszcze moim nowym igielnikiem:)


Życzę wszystkim miłego dnia:)

11 komentarzy:

  1. Lala jest przepiękna:))) Igielnik przypomina mi kaktus:))))pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka- czarodziejka jest taka jaka powinna być,czyli tajemnicza i magiczna :) Piękna :)
    Igielnik jaki pomysłowy,muszę sobie też jakiś zrobić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty jesteś czarodziejką i wyczarowujesz takie piękności!

    OdpowiedzUsuń
  4. lala cudna, jaka zwiewna ta suknia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta lala !A igielnik super ,jak kaktus :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja czarodziejka, widać, że jest dobra. Nikogo w żabę nie zamieni :)
    Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala jest magiczna :)) i to jej szata tworzy taki magiczny klimat:) przyglądam się jej z uśmiechem i podziwiam Twoje zdolności :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lala jak marzenie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lala jest naprawdę świetna... Szaty nadają jej magiczny, tajmeniczy charakter.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmieszny ten igielnik :) Jak laleczka woodu:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana lalka wyszła rewelacyjna i mogłaby wyczarować piękną pogodę :))) Wszytkiego najlepszego w dniu imienin,dużo radości na co dzień,spełnienie marzeń i owocnego prowadzenia bloga :****

    OdpowiedzUsuń