Obserwatorzy

czwartek, 27 marca 2014

Wyniki Kociego Wyzwania.

Wczoraj poznaliśmy wyniki głosowania w Kocim wyzwaniu i uwaga!
Załapałm się na miejsce czwarte ze 112 głosami :) Bardzo dziękuję wszystkim którzy oddali glos na moje koty, miło jest wiedzieć, ze lubicie moje szyjątka ♥ Wszystki wyniki możecie zobaczyć TUTAJ.
Muszę się przyznac, że nie spodziewałam się takiego wyniku chociaż pocichutku sobie marzyłam :)
Tak więc raz jeszcze dziękuje za oddane glosy i miłe słowa pod adresem kotów ♥


Dzięki Wam będę mogła się cieszyć całoroczną prenumeratą pisma Mollie Potrafi :)
Dziękuję organizatorom z Addicted to crafts za wspaniałą zabawę i za mozliwość poznania kolejnych wspaniałych blogów.
Wszystkim uczestnikom zabawy gratuluję cudownych prac,wybór był bardzo trudny ja osobiście zleciłam glosowanie mojej córce ;)

Udanego czwartku kochani ♥

6 komentarzy: