Obserwatorzy

wtorek, 11 listopada 2014

Wyzwanie Magiczne.

Pierwsze słowo które kojarzy mi się z magią to czarodziej, zaraz po nim jest czarownica .
Moja czarownica jest lekko uwodzicielska i nie ma nic wspólnego z tą z "Jasia i Małgosi"...chociaż może to tylko pozory, kto wie czego można się po niej spodziewać ;)


Aplikacja jest prosta, ale efektowna, mam nadzieję, że właściciel poszewki podziela moje zdanie ;)


Tył na zameczku:


Poszewkę zgłaszam do "Wyzwania Magicznego Craft Style"


Zachęcam Was do udziału, macie czas do 17 listopada :)

18 komentarzy:

  1. super, taka sexi, ale czort jeden wie, co w niej drzemie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czarownica, bardzo efektownie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pasowałaby do mojej księgi halloweenowej:)))Artystka z niej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarująca czarownica ;) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo intrygująca czarownica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super...prawie jak moje logo :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihihi, fajna uwodzicielka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobieca ta czarownica i nowoczesna w butach na obcasach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarownica jest rewelacyjna! Tajemnicza, kusząca, uwodzicielska..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tajemnicza i bardzo piękna ta twoja czarownica Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo tajemnicza i bardzo piękna ta twoja czarownica Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że po tak uwodzicielskiej czarownicy tylko czarów miłosnych można się spodziewać :) Pieknie Ci ta poszewka wyszła, pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. super Aniu, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa ta poducha, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. proszę, proszę, że tez ja wcześniej nie dopatrzyłam, że ty tez na miotle latasz ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak czuję, że właściciel poszewki jest nią zachwycony. Mnie się ogromnie spodobała:)

    OdpowiedzUsuń