Obserwatorzy

środa, 14 października 2020

Wracam...

 Witajcie kochani, nawet nie wiecie ile razy próbowałam tu coś napisać.

Nie wiem, po prostu w moim życiu za dużo się działo, nie wszystko potrafiłam udźwignąć, mimo,  że  z tym walczyłam.  Wydarzyło się też wiele rzeczy pozytywnych, poznałam wiele wspaniałych osób, nastąpiło kilka sporych zmian.. jak to w życiu.

Teraz zastanawiam się od czego zacząć, bo działo się całkiem sporo. Myślę, że zacznę od tego na czym skończyłam, czyli od portretów. 

Portret klasowy:



Portret firmowy:


To były dwa ogromne wyzwania i jak widać wyszło nie najgorzej, a nawet dobrze :)
A teraz kilka innych :





 
Ciekawa jestem czy uda mi sie to opublikować, chyba wyszłam z wprawy ;)
Dlatego potraktujmy ten post jako próbny i zobaczymy co bedzie dalej.
Na dzisiaj to wszystko z mojej strony i mam nadzieję tu ponownie wrócić.

Dobranoc.

















14 komentarzy:

  1. Śliczności Aniu, nie mogę wyjść z podziwu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Rewelacyjne portrety! Nie widziałam jeszcze takich prac. Mam nadzieję że wszystko Ci się jakoś poukłada w życiu. Oczywiście pozytywnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak się podobają. Dziekuje za miłe słowa, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Kapitalne te portrety, wszystkie bez wyjątku. Podziwiam za pomysł i wykonanie. Sporo pracy, ale efekt naprawdę super. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry kochana. Cieszę sie, że jesteś i znowu mogę podziwiać Twoje piękne pracę. Portrecie są mega cudne. Podziwiam i dalej chce oglądać kolejne. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie się zmobilizowałam, dziękuję, że zajrzałaś i skomentowałas, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Nie no gdzie próbny wyszedł genialny a te portrety po prostu przepiękne:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś!!! Cudowne portrety!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog pokryły pajęczyny i kurz... aż żal było patrzeć ;) Dziękuję za odwiedziny, ślę moc uścisków.

      Usuń
  7. Niesamowite są te portrety - mega!

    OdpowiedzUsuń