Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

Praktyczne:)

Dzisiaj będzie bardzo praktycznie:) Z własnego doświadczenia wiem, jakim problemem jest przechowywanie różnych drobiazgów, zwłaszcza gdy uzbiera się ich spora ilość...Praktycznym i estetycznym rozwiązaniem jest taki oto kuferek:




Niektóre z Was zapewne poznają ten materiał, całkiem nie tak dawno uszyłam" Różany komplet" którym pochwalę się raz jeszcze, bo jestem z niego wyjątkowo zadowolona.



Z tego co wiem, właścicielka tego kompletu również jest zadowolona, tym większa jest moja radość:):):) Największym problemem chyba było dla mnie wyszycie aplikacji z koniem, jakoś rysowanie tego miłego zwierzaka nie bardzo mi wychodzi, ale i z tym sobie poradziłam.



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego dnia:)



8 komentarzy:

  1. Że praktyczne , to widać, a do tego piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kuferek !!
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplety kuferkowe bardzo ładne i co najważniejsze bardzo praktyczne :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje kwiatowe kuferki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj przydałby się taki kufer w róże, ale ze sto razy większy i z takim koniem, który by go woził:DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i praktyczne :D
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. a kuferek należy do mnie ;) i z tego powodu jestem ogromnie prze szczęśliwa ... tym bardziej że został mi podarowany w tajemniczy sposób i na pewną szczególną okazję ...
    Aniu dzięki, że jesteś ...buziaki

    OdpowiedzUsuń