Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

"Zestawy Czytelnika" i....

Blog zaczyna pokrywać się kurzem....wakacyjny zastój trwa.
Tym bardziej cieszę się, że nie zapominacie o mnie, bardzo Wam dziękuję, że wciąż jesteście ze mną.
Witam nowych obserwatorów, mam nadzieję, że będziecie miło spędzać czas w moim zakątku.
A co dzisiaj?
Dzisiaj na dobry początek chciałam zaprezentować pracę mojej uzdolnionej przyjaciółki Danieli która sprawiła mi ogromną radość i niespodziankę imieninową. Jak wiecie mi z szydełkiem nie po drodze, za to Daniela ma fantastyczne zdolności,niestety nie bloga,zdjęcie publikuję za jej zgodą.


Takie szydełkowe damy bardzo mi się podobały i teraz mam swoją:):):) Dziękuję Danielko♥

****************

Dziękuję również Czarownicy za kolejna cudowną karteczkę z ciepłymi słowami♥Czuję się rozpieszczana:)




Twoje karteczki są prześliczne, pięknie i pomysłowo wykonane, to kolejna dziedzina z którą mi nie po drodze. Karteczkę dostałam  z okazji uszycia tego oto misia:





******************

Na zakończenie chyba już mogę pokazać Wam wykonane przeze mnie upominki. Wiem, że dotarły już do:








Nie mam kontaktu z Anną Biedrońską, mam nadzieję,że wkrótce się do mnie odezwie.
Do niej poleciał taki oto zestaw:



Upominki noszą nazwę "Zestaw Czytelnika" w skład którego wchodzą tak jak widać: duża i mała zakładka do książki oraz podkładka pod kubek. Wykonane są z tkaniny obiciowej z aplikacjami z filcu.
Mam nadzieję, że dobrze będą spełniać swoje zadanie.

Dziękuję wszystkim zaglądającym♥

18 komentarzy:

  1. Ale mi miło :) cieszę się, że kartka się podobała :) Na pewno Tobie też by wyszła, musiałabyś tylko mieć akcesoria.

    Misio jest przecudny jak dla mnie, na tych fotkach wygląda bajecznie :)

    Buziaki i przepraszam - jestem opóźniona - z okazji Imienin wszystkiego naj :* zdrowia, zdrowia, zdrowia, bo najważniejsze i szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja osobiście dziękuję za misia, który dotarł do pozostałych misiów:) Dziękuję za wspaniałe wykonanie:)i prezent. Życzę Wszystkiego naj z okazji imienin i zapraszam na mojego bloga:)))) pozdrawiam i gratuluję talentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja sie dołączam do życzeń imieninowych :-) Wszystkiego najlepszego! Mis jest przecudny, taki słodki... Zestaw czytelnika - super pomysł! Moim zdaniem niebieski najładniejszy. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Naj z Okazji imienin Aniu :) Piekne prezenty przygotowalas :) A jezeli chodzi o Anie to cos mi sie wydaje ,ze chyba jeszcze z wakacji nie wrocila :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj używam prezenciki, a jakże ;-)
    dobrze sie sprawują, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. zestawy czytelnika są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. w lecie to chyba każdy ma zastój na blogu:)) fajne zestawy!
    i spóźnione życzenia imieninowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko piękne, a Twoje prace zawsze mnie zachwycają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zauroczyły mnie Twoje ... miłe drobiazgi ! piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zestawy czytelnika i szydełkowa dama,a misio jest słodki:))
    wszystkiego co najlepsze z okazji imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne wszystko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, piękne prezenty dostałaś , ale i Ty zrobiłaś śliczne! Bardzo mi sie podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak misternie wykonane podkładki i zakładki, super ! Bardzo mi się podobają !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Misio jest przesłodki:)
    "Zestawy czytelnika" są przepiękne:)
    A prezenty dostałaś wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki miś a zestawik dla czytelnika jest idealnym pomysłem dla osób uwielbiających czytać, czyli np. dla mnie hihih.
    Zawsze gdy czytam, obok mam filiżankę z herbatą :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. 12 dni bez nowego posta????? toż to karygodne!!!! przywołuję Cię Anno do porządku!!!!!!!!!!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, serdecznie dziękuję za komplecik czytelnika. Długo się nim nie nacieszyłam, bo został porwany przez córkę koleżanki. Mam nadzieję, że nie będziesz oburzona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń