Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

Moja torebka.

Przepraszam za to milczenie, ale już jestem i wracam do blogowej rzeczywistości:)
Niby nie była to dramatycznie długa przerwa, jednak strasznie się za Wami stęskniłam, muszę odwiedzić Wasze blogi, bo zapewne przybyło tam mnóstwo pięknych wytworów, będę miała co oglądać!

************

Dzisiaj chciałam się pochwalić moją nową torebką, długo nosiłam się z tym zamiarem, w końcu dojrzałam do tego i usiadłam do maszyny. Wybór szmatek nie był przypadkowy.
 Zostało mi trochę tkanin po szyciu poprzedniej torebki, byłam z niej bardzo zadowolona, służyła mi długo bez zarzutu, dźwigała niesamowite ciężary i była ze mną dosłownie wszędzie, dlatego uszyłam podobną.
Materiałów nie było jednak zbyt wiele... a ja lubię duże torebki...
Zaczęłam od pasków: 



...a potem padły mi baterie w aparacie, do czasu gdy je naładowałam powstało to:


Jak się domyślacie z pasków uszyłam szachownicę:) A i jeszcze aplikacje:



Szwy rozłożyłam i przeszyłam zygzakiem żeby ładnie się układały.
Potem była podszewka, naszyłam kieszonkę którą podzieliłam na mniejszą i większą część.


Nie wszywałam zamka w kieszonkę, bo po pierwsze nie miałam odpowiedniego, a po drugie nigdy z takich zamków nie korzystam i przeważnie kieszonki mam odpięte;)
Za to torebka jak najbardziej jest zapinana:


Zamek jest z odzysku, nic nie może się przecież zmarnować:) Ufff...udało się, szmatek było w sam raz!
Całość prezentuje się tak:







Pozdrawiam serdecznie♥


21 komentarzy:

  1. Piękna torba!!! 100% patchwork:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torba,w dodatku w moich ulubionych kolorach. Czy to skórka do jej uszycia ci posłużyła??bardzo ładnie się prezentuje z tą aplikacją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka wygląda pięknie! Napracowałaś się trochę, ale efekt końcowy wypadł rewelacyjnie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper uszylas Torbe :):) Baardzo ladnie wyglada :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA zrobiłam sobie kiedyś podusię, w tej samej kolorystyce i też szachownicę :) Super torba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Ogromnie zazdroszczę umiejętności! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka piękna torba! na jesien będzie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, bardzo piękna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna, masz talent, oj masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ♥ jak dobrze ,że już jesteś ♥ i od razu ze swoimi cudami ;)))
    Torebka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna a brązy mi się zawsze z Tobą kojarzą

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszła bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest super!Bardzo mi sie podoba:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to poszalałaś po wypoczynku :))
    mam nadzieje, że następnym razem zabierzesz ją na wyjazd
    i będę mogła popodziwiać na żywo !
    fajny projekt i odszycie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna torba wygląda jak skórzana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta torebeczka też jest baaardzo miła dla oka :)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. O i następna piękność, pomysły i ich realizacja są u Ciebie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń