Obserwatorzy

czwartek, 30 stycznia 2014

Różności :)

Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat, na początek pokażę Wam co uszyłam.
Troszke tematy się powtarzają, zacznę od drugiej świnki, ktora ma sukieneczkę w kropki jak biedronka.
Oczywiście obowiązkowe panatlonki i zakręcony ogonek ;)



Świnkę wymienilam na logo, które zrobiła dla mnie przemiła dziewczyna z FB :)



Nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba :) Kinga dziękuję Ci z całego serca ♥

Szyciowych zaleglosci ciąg dalszy ....
Powstał kolejny dziadunio, troszkę młodszy, mniej połamany :)




A teraz jeszcze jedno ogłoszenie parafialne :) Postanowiłam zgłosić do konkursu moje lale, ktore walczą o tytuł Miss&Mister Tilda.Konkurs organizuje na fb  Maszynybrother.pl .
Tutaj jest link do konkursu, głosowanie trwa do jutra, jesli posiadacie profil na fb i chcecie przysporzyc mi glosów to zapraszam.Wystarczy kliknąć lubię to pod postem z albumem :) Przypomnę jakie lale zglosilam :)





Na dzisiaj koniec informacji, bo Was nimi zasypię, a juz wkrotce kolejny post.

Jeszcze chciałam bardzo podziękować tym którzy oddali na mnie swoje glosy w konkursie, za przepiękne komentarze, muszę przyznać, że urosłam parę centymetrów  z tego powodu, jestescie strasznie kochani ♥

Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

21 komentarzy:

  1. Twoje prace sa wspaniałe! Nie mogę sie napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świnka cudna! Podobnie jak cała reszta Twoich tworów :-)
    Logo - super!
    Też bym takie chciała i jeszcze pieczątkę... Ale nie mam koncepcji :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne prace!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne .. ale dziadunio mnie znów zachwycił.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świnka boska, logo bardzo fajne :-) A na lale zagłosowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna świnka!!! A dziadzio niedługo zdrów będzie jak ryba - taka akupunktura!!!
    pozdrawiam cieplutko Aniu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świnka przesłodka i niesamowita. Dziadunio jak prawdziwy . Życzę powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O Matko Ania to Ty :) jakie ten świat mały :) DZIĘKUJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, nie wolno wbijać szpil w Dziadków :)
    Uroczy Dziadunio, a świnka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna ta tildowa parka:) a do tego ta historia fotograficzna:) bardzo mi się podoba!!! dziadunio oczywiście świetny:) ale szpile mu wbiłaś!!!:) a świnka słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne wszystkie prace ! Czy w tą tłuściutką pupkę świnki też można wbijać szpilki ?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu prace jak zwykle rewelacyjne :-)
    świnka jeszcze lepsza od poprzedniej:-)
    A dziadek mnie powalił z tymi szpilami:-) to chyba dla babć które są np.zazdrosne o ,,skok w bok'' dziadka ;-)
    logo też świetne:-) trzymaj tak dalej, bo prace masz perfekt:-)
    pozdrawionka serdeczne !!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świnka jest cudna ;-) , dziadziuś świetny, a Tildy obłędne i eleganckie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudny dziadzio, no i ta swinka z kuperkiem u gory :) Swietne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ....a świnka jest urocza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładne to wszystko,logo tez jest super zrobione,Aniu jestes niesamowita! Uwielbiam oglądać Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń