Obserwatorzy

poniedziałek, 26 maja 2014

Okładki.

Kolejna porcja okładek tym razem na zeszyty :)
Pierwsza powstała okładka na zeszyt z przepisami, bałam się, że nie dam rady naszyć tak małych literek,a jednak udało się, maszyna nie protestowała.



Druga do dowolnego użytku :)





Obie okładki mają wszyte zakładki, ale się zrymowało :) Uszyłam je z tkanin obiciowych i ekoskóry.
Jeszcze jedna z odrobiną patchworku, w roli głównej bawełna :)
Tył:


przód:


Okładka ma wiązanie:





Myślę,że i takie okładki mogą być doskonałym upominkiem na każda okazję :)

Wszystkim Mamą w dniu święta składam najserdeczniejsze życzenia ♥
♥ Miłości, cierpliwości, pociechy z dzieci i zadowolenia z życia ♥
życzę tego Wam i sobie :)

12 komentarzy:

  1. Świetne te okładeczki! Sówki rewelacja! :)
    Dzięki i nawzajem fajnego dnia Mamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te okładki :-)
    Udanego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne okładki, sowy przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe te twoje okładki Aniu,takie dopieszczone w każdym szczególe.Pozdrawiam serdecznie w Dniu Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zdolna z Ciebie kobieta!!! Mój faworyt to sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też teraz szyję okładki na zeszyty, fajny pomysł na ozdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! najbardziej podoba mi się sówka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły na okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne okładki! Świetnie wykonane! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka uszyta okładka do notesu to super sprawa! Piękna i zdecydowanie bardziej wytrzymała niż papierowa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne:) Kucharz i sówki mogłyby być moje ;)

    OdpowiedzUsuń