Obserwatorzy

piątek, 28 kwietnia 2017

Balonowa zawieszka.

To drugie podejście to takiej zawieszki, pierwszą uszyłam z filcu, kto nie pamięta niech zajrzy TUTAJ.
Tym razem użyłam tkaniny bawełnianej :)



Żałuję, że nie potrafię wyplatać z papierowej wikliny, wciąż mam nadzieję, że kiedyś się nauczę, ale odwlekam to w czasie, jakoś brakuje mi odwagi żeby spróbować...  taki wyplatany kosz wyglądałby lepiej niż szyty.


Mówi się, że nie można mieć wszystkiego, ale zawsze trzeba próbować.
Zapraszam wszystkich na lot balonem, kierunek: kraina marzeń ♥



Miłego dnia kochani ♥

13 komentarzy:

  1. Ładny balonik. A próbowałaś robić koszyk np w ten sposób? http://stylowi.pl/48417014

    OdpowiedzUsuń
  2. Balon z koszeym wyszedł rewelacyjnie. Świetny pomysł i wykonanie. A lot ku marzeniem to jedynie słuszny kierunek.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z bawełny na pewno lepiej się szyje i układa:)
    śliczna zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takim balonem mogłabym lecieć, nie bałabym się nawet.........Piękny jest. Też wychodzę z założenia, że trzeba wielu rzeczy próbować, choć tak jak Ty, nie za wszystko mam odwagę się zabrać.........ale z czasem......Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna taka zawieszka"blonowa", wydaje mi się, że nie jest ona duża i ja bym wsadziła do kosza małego misia i całośc powiesiła pod żyrandolem. Super dekoracja. Pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, nietuzinkowaa zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja. I świetnie zrobiłaś te zdjęcia obrazujące jego lot :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo! Jaki świetny pomysł! Pięknie tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dekoracja. Nie wiem, czy wiklinowy kosz wyglądałby lepiej - może bardziej klasycznie, ale za to ten jest przytulniejszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń