Obserwatorzy

poniedziałek, 15 maja 2017

Szyję z sercem.

Ostatnio miałam okazję uszyć po raz pierwszy literki, nie kombinowałam sama jak to zrobić, skorzystałam ze świetnego tutorialu który znajdziecie na stronie 123 Szyjesz Ty :)
Szablony zrobiłam sama i przekonałam się, że niektóre literki potrafią sprawić problem, przy takich literkach jak "S", "Z", czy "K" trzeba uważać! Szablony muszą być bardziej rozchylone, bo po wypchaniu zmieniają kształt, chylą się do środka... po trzech poprawkach literki "S" w końcu wiedziałam o co chodzi ;)
Sprawdzone już jest, że dla dziewczynek szyje się łatwiej, dobór tkanin nie sprawia problemu:



Literki dla chłopca uszyłam z jeansu, wyszyłam ręcznie wzory i dodałam piłki :






Wspomnę, że literki powstały na rzecz akcji dla Kubusia :


Uszyłam jeszcze dwie literki, które są dużo większe od poprzednich, mają wielkość mniej więcej jaśka :)
Zaczęłam od pikowania tkaniny i ozdobiłam je prostymi aplikacjami:



Staram się wspierać lokalną społeczność w miarę moich możliwości, udzielać się w akcjach charytatywnych, w ten sposób mogę wyjść ze swoimi pracami do ludzi.Nie uważam, żeby było to coś nadzwyczajnego, człowiek przecież nie żyje sam dla siebie.
Tym bardziej byłam bardzo mocno zaskoczona, gdy dowiedziałam się o mojej nominacji do tytułu :
"Wągrowczanin A,D.2016"
Znalazłam się w "Złotej dziesiątce" ...nie muszę chyba pisać, że byłam ogromnie wzruszona i dumna z tak dużego wyróżnienia.


W ten sposób znalazłam się na Gali Głosu Wągrowieckiego :) Jeśli jest ktoś ciekawy jak przebiegało to wydarzenie zapraszam TUTAJ.


Muszę Wam powiedzieć, że to było fantastyczne przeżycie, tylko wciąż nie mogę się nadziwić jakim cudem znalazłam się wśród tak znamienitych mieszkańców naszego powiatu, jakoś sama nie potrafię tego uzasadnić... poczułam się mocno doceniona, jednak to moje szycie ma jakiś sens :)
Dodatkowo zostałam nagrodzona przez Radę Gminy Wapno za godne reprezentowanie naszej gminy :



Życie potrafi na prawdę mocno zaskoczyć, a gdy zaskakuje w tak pozytywny sposób wszystko nagle nabiera innego znaczenia. Mogę tylko serdecznie podziękować wszystkim, dzięki którym spotkało mnie to wielkie wyróżnienie, szyję z sercem, a Wy to zobaczyliście i doceniliście.
♥ Dziękuje ♥

********************

Tyle dobrych wiadomości, są też i te niezbyt fajne, wygląda na to, że laptopy nie nadają się do użytku, a zasiadanie przed wiekowym Pecetem staje się ogromną udręką, cud, że jeszcze działa, ale trzeba trafić na jego lepszy dzień żeby móc coś na nim zrobić... dlatego tak mało mnie na necie, czekam cierpliwie na wymianę sprzętu.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój zakątek :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne literki, fajne kolorki !!!
    Gratuluję, to fajnie być docenionym!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Cudowne literki :) Cudowny blog prowadzisz, już obserwuję więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ty !!!
    Śliczne literki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, moje olbrzymiaste gratulacje !!! I oczywiście życzę dalszego takiego fajnego doceniania...
    Twoje literki wyglądają bardzo ciekawie. Te duże fajnie ozdobiłaś.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknego wyróżnienia a literki są świetne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim gratulacje :) Wyróżnienie super - myslę, że możesz być z siebie dumna.
    A literki przecudnie Ci wychodzą - niech przyniosą jak najwięcej pozytku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia. Sądzę, że nie jest to takie ot sobie wyróżnienie, tylko w pełni na nie zasłużyłaś. Literki wspaniałe, wszystkie. Wszystko co robisz ma sens, tym bardziej,że wkładasz w to tyle serca. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy ni eszyłąm literek. Te Twoje wyszły - jak zresztą wszytsko za co się bierzesz - fantastycznie! Gratuluję wyróżnienia. W pełni zasłuzone.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te literki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne literki, piękne imiona wychodzą:)
    Wspaniała również balonowa zawieszka, a "Dżinsopiór Pocztowy" jest rewelacyjny!!
    Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń