Obserwatorzy

czwartek, 13 lipca 2017

Pocztówki.

Mam dla Was fajną nowinkę :)
Na blogu B-craft trwa konkurs Letnia pocztówka 2017, czas nadsyłania prac mamy do 5 września więc jest jeszcze sporo czasu. Dodam, że pocztówki mogą trafić na wystawę w Szczecinie a następnie zostaną zlicytowane na szczytny cel, a więc jak, przyłączycie się? :)

Jak tylko przeczytałam o tym konkursie pierwsze co pomyślałam : przecież nigdy żadnej pocztówki nie uszyłam... zajrzałam do sieci, napatrzyłam się i stwierdziłam, że skoro uszyłam jakieś obrazki, to pocztówki też mogę.
Wybrałam bardzo banalny motyw i tak powstała pierwsza pocztówka :)


W trakcie szycia przodu zaczęłam się zastanawiać jak powinien wyglądać tył... pech chciał, ze nigdzie nie dopatrzyłam się jak to ma być, ale skoro to ma być pocztówka to tył raczej tradycyjny ;)
Potem dowiedziałam się, że niekoniecznie taki musi być, ale ja wolę jednak tak:


Znaczek wycięłam z uroczej tkaninki, guziczek zamiast pieczątki :)


Zaraz uszyłam następną pocztówkę, ten ptaszek mnie zauroczył :)





Wczoraj usiadłam do maszyny żeby wreszcie uszyć coś na konkurs, skoro już przećwiczyłam to co chciałam :)
 I tu wylazła ze mnie słabość do szycia łąki, bo z tym miejscem lato szczególnie mi się kojarzy ;)


Teraz to już nie jestem pewna czy ta pocztówka poleci na konkurs, ale czasu jest sporo, mam trochę pomysłów które chcę zrealizować, a potem sama sobie urządzę konkurs i wybiorę najlepsze.
Mam nadzieję że nic nie pokrzyżuje mi planów...





Bardzo podoba mi się szycie takiego małego formatu, polecam, bo to fantastyczna zabawa :)
Zaraz wracam do moich szmatek, żeby uszyć kolejną pocztówkę.
Dziękuje za uwagę i pozdrawiam ♥

38 komentarzy:

  1. Kapitalne pocztówki. Najbardziej spodobała mi się z ptaszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja ulubiona,kocham się w takich motywach :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. cudnie się rozkręcasz ... tylko czekać na kolejne pocztówkowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,mam jeszcze kilka pomysłów w zanadrzu,mam nadzieję,że uda mi się je zrealizować :)

      Usuń
  3. O ja cie! Wspaniałe :) Jesteś mistrzynią Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pocztówki, pierwsza mi się najbardziej wakacyjnie kojarzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała inicjatywa, pomysł i wykonanie widokówek, wszystkie są piękne i wszystkie powinny iść na konkurs. O tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba będzie wybrać trzy, na razie będę szyć,a co wybiorę to się okaże ;)

      Usuń
  6. Taki niesforne te szmatki a takie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne te pocztówki! taką dostać to zaszczyt! pięknie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacie one są genialne nigdy bym nie wpadła na to, że pocztówkę można po prostu uszyć:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, a teraz jestem zachwycona, że tak można :)

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem bo są idealnie cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pocztówki są rewelacyjne !!! Początkowo myślałam, że tył kartki jest papierowy, a dopiero w powiększeniu zobaczyłam, że też jest uszyty. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem i tez mam ochotę spróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Spróbuj koniecznie, mnie totalnie wciągnęło :)
      Ślę moc uścisków ♥

      Usuń
  11. Wspaniałe pocztówki, wszystkie bez wyjątku. Widoczki cudne, a tył równie wspaniały i pomysłowy. Czapki z głów. Pozdrawiam goraco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite! Pooglądałam sobie inne cuda na Twoim blogu i wprost nie mogę się nadziwić jak można przy pomocy maszyny do szycia "namalować" takie fantastyczne obrazki! Gratuluję talentu, wyobraźni i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ Bardzo się cieszę gdy to co robię inni odbierają w tak ciepły sposób ♥

      Usuń
  13. Z podziwem oglądam te misternie wykonane pocztóweczki. I do tego ta odwrotna strona, CUDO!!! Podziwiam Twój zapał, pasję i niesamowite kompozycje karteczek, pocztówek. Pozdrawiam i miłego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę,że zwykłe dziękuje to za mało...♥
      Jednak nic innego nie przychodzi mi do głowy więc....dziękuje kochana ♥

      Usuń
  14. W takim tempie i z tyloma pomysłami, to powstanie cała kolekcja.
    Świetne prace!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne pocztówki... czemu nie... szyte też mogą być
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pocztówki wyszły rewelacyjnie. Świetny pomysł i super wykonanie.
    Bardzo mi się spodobały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają ♥ Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Jak zwykle mistrzostwo ! Oprócz pięknych obrazków (mnie zachwyca łąka), to niesamowicie udalo Ci się zrobić tył - bardzo, bardzo profesjonalnie wygląda. i te znaczki :) Cudne po prostu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda tworzysz, podziwiam precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, cudne i pomysłowe pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dear Admin, Let me comment. in this comment I want to share information about health info & prescription medications. please click the link below

    Cara Meredakan Nyeri Pada Ulu Hati
    Cara Menyembuhkan Paronika Secara Alami
    Cara Mengempeskan Benjolan Di Tangan
    3 Tanaman Obat Keputihan Paling Ampuh
    Obat Usus Buntu Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń