Obserwatorzy

wtorek, 25 lipca 2017

"Samotność"

Bywa czasami tak, że coś co robimy spontanicznie wychodzi zaskakująco dobrze :)
Tak było w tym przypadku... spacerując po posesji, moją uwagę przykuł samotnie rosnący mak. Wpadłam do domu po aparat i zrobiłam zdjęcie które zainspirowało mnie do uszycia kolejnego obrazka, to z kolei podsunęło mi jeszcze inny pomysł, ale na razie nie będę pisać nic więcej, bo nie wiem co z tego wyjdzie...



Tak wygląda zdjęcie:


Przejdźmy teraz do szczegółów, uszycie zboża nie było trudne, tu mogę wspomnieć, że co raz pewniej pikuję, co prawda nie porywam się na jakieś skomplikowane wzory, ale może kiedyś i do tego dojdę :) Niebo skomponowałam ze skrawków materiału czego nie widać wiec musicie uwierzyć mi na słowo ;)


Samotny mak jest trójwymiarową aplikacją, co podkreśla, że to on jest tu najważniejszy :)



Tytuł dla tego obrazka - 'Samotność" sam mi się nasunął i myślę, że pasuje do niego idealnie.
Patrząc na niego odczuwam jakąś dziwną tęsknotę... sama nie wiem za czym.... ot, tak po prostu.

Życzę Wam miłego wtorku ♥

28 komentarzy:

  1. przepięknie odtworzyłaś ten kawałek przyrody

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ten mak jest taki bardzo samotny na tle wielkiej łąki i bezkresu nieba - tytuł bardzo odpowiedni do tego widoku i nastroju. Niebo zrobiłaś bardzo malarsko - ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam przekonana do tego nieba, ale teraz patrzę na nie inaczej i faktycznie wyszło fajnie :)
      Dziękuje i pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Cudownie utrwalony widok natury! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ma się oko... i złote ręce...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek jest piękny i nawet niebo jest takie jak na fotografii i samotny mak. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że podoba Ci się mój obrazek,pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wszystkiego Najlepszego w Dniu Imienin!!!
    Twoje obrazki są cudne:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek "wymalowałaś" na maszynie. Misterna praca, a efekt znakomity. Spóźnone serdeczności w Dniu Imienin i gorące pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chyba nabieram wprawy w tych obrazkach :)
      Miło mi,że pamiętasz o mnie,dziękuje i pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. CUDOWNA pocztówka z wakacji!!! , którą pewnie każdy chciałby otrzymać. Podziwiam , podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione życzenia imieninowe przyjmij również ode mnie. Serdeczności slę

      Usuń
    2. Dziękuje i ślę moc uścisków ♥

      Usuń
  9. Pięknie wyszedł ten mak na tle traw. Świetnie udało Ci się odtworzyć zdjęcie w materiale.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest pomysł. Odtworzenie na materiale przyrody. Jak widać chwilę można zatrzymać nie tylko fotografią. Świetna praca!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam kolejne pomysły tylko jakoś kiepsko jest z ich realizacją ;)

      Usuń
  11. Prześliczny :) Moze i samotny, ale w takiej wersji wyglada zachwycajaco.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem gdy na niego patrzę, popadam w zadumę... ♥
      Dziękuje i pozdrawiam ♥

      Usuń