Obserwatorzy

czwartek, 28 września 2017

Ptak pirat :)

Co mogę powiedzieć o tym ptaku... jest dość dziwny, zwariowany, może nawet zaczepny... ale w końcu to pirat. Jest dokładnie taki jakiego sobie zażyczył mój synek któremu pyknęło już dwadzieścia wiosen hahaha, podobno zdałam egzamin na piątkę ;)
Mi osobiście podoba się ta zawadiacka mina i oczywiście nogi, sami zobaczcie:


Atrakcyjności nadało mu futerko, inaczej byłby pospolitym ptaszyskiem o wymoczkowatym wyglądzie, przynajmniej tak mi się wydaje.




Nie pytajcie mnie co to za gatunek.. trudno orzec, coś pomiędzy bocianem a kaczką ?
Tak właściwie można powiedzieć, że to typ podrywacza, Karolina nie oparła się jego wyjątkowemu urokowi, patrząc gdzie się usadowił można posądzać go o jakieś koligacje rodzinne z papugami ;)



Ptaszorek zyskał również uznanie Qrkoko i załapał się na miesięczne podsumowanie CRMD za ślicznie dziękuje :) Zajrzyjcie i zobaczcie inne wspaniałe prace #CRMD - Sierpień 2017.

Bardzo się cieszę, że tutek na skrzata z poprzedniego wpisu przypadł Wam do gustu, dziękuje za miłe komentarze. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ♥

17 komentarzy:

  1. no nie Aniu! Teraz to mnie rozłożyłaś na łopatki. Ptaszor jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! :) Jestem totalnie zaskoczona, nie spodziewałam się takiej realizacji, ale fantazja, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pirat :)
    Postrach siedmiu mórz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,hiper, odlotowy!!! Jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaderski :-) wszystko ma super ale nogi wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszor kapitalny. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędny :) Wygląda świetnie, ma cudne upierzenie. I ta piracka przepaska :).Nie dziwię się, że pasuje do dorosłego faceta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sympatyczny ptak ;) i futerko i przepaska pasują mu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega! Wyszedł rewelacyjnie. Futerko to strzał w dziesiątkę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń