Obserwatorzy

piątek, 12 stycznia 2018

Komplet wypoczynkowy.

Ostatnio pokazałam Wam jak uszyć rozkładaną kanapę, a dzisiaj będzie komplet wypoczynkowy.
Fotele + ława żeby lale mogły sobie kawkę wypić ;)



Wycinamy siedzisko z tektury, przykładamy do podwójnie złożonej tkaniny i obrysowujemy.


Przed zeszyciem podwijamy dolne brzegi siedziska, przeszywamy.
Następnie równo składamy i przeszywamy dookoła, narożniki ścinamy.


Po wywróceniu na prawą stronę wkładamy tekturową część i zaszywamy otwór ręcznie lub maszynowo.



Boki zszywamy z siedziskiem i tak oto mamy fotel :)
Szyjemy materac tak jak szyliśmy do kanapy .






Materac można na stałe przyszyć do fotela lub nie, albo tak jak przy kanapie wtedy będzie fotel rozkładany :)

Ława:

Postępujemy podobnie jak przy fotelu: części z tektury, podwójnie złożona tkanina, obrysowanie.



Przeszywamy elementy:


 Boczne elementy nadadzą stabilności ławie:


Paski przyszywamy do blatu i nóg:


Ława gotowa :)


Proszę, są już nawet goście ;)


To wszystko na dzisiaj, w razie pytań jestem do dyspozycji :)

10 komentarzy:

  1. Matko! jakie cudne! wydaje sie takie proste w wykonaniu, ale cos mi sie wydaje, ze takie proste to to nie jest.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne urocze mebelki ^^ Czy ja dobrze widzę że goście mają skrzydełka? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wyobraźnię i zdolności, aby to przeszyć w realność. Mebelki piękne. Goście i gospodarze również.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoją cierpliwość do takich maleństw. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie... jak żywe mebelki tylko zmniejszone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z podziwem ogladam każdą Twoja nową pracę. Podziwiam tę precyzję wykonania. Tworzysz CUDOWNOŚCI. A ja lubie tu zagladać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Przypomniałaś mi czasy kiedy byłam mała i uwielbiałam się bawić w domek z kartonu z mebelkami i laleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja :) Cudnie wygladają, i ta precyzja :)Idę obejrzeć poprzedni mebel.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, I want to share some of the latest health articles from us

    Obat Batu Ginjal
    Obat Herpes Alami

    OdpowiedzUsuń