Obserwatorzy

piątek, 9 lutego 2018

Szycie z sercem.

Ostatnie nie były dla mnie łatwe, co widać po aktywności na blogu.
Człowiek goni za wszystkim i gubi coś po drodze... a tego co zgubi już nie odzyska...
Zatapiam się w szyciu, to pomaga nie myśleć, często w tym co robię odbijają się moje uczucia.
W zamian otrzymuję ciepłe słowa od osób do których trafiają moje prace.

Praca która powstała spontanicznie - "Staruszka z chrustem"


Wyruszyłam z nią w teren, sesja zdjęciowa przebiegała na wesoło, sama z siebie się śmiałam klękając nieomal w błocie.


Warto jednak czasami się poświęcić.


Byłam w miejscach w których nie bywam na co dzień.


Sporo osób pyta jak powstają te postaci, tak wygląda to w skrócie:





Trochę dłubaniny jest przy tym, ale efekt jest tego wart :)
Powstały "Roztańczone Pary".







I jeszcze jedna spontaniczna praca - "Baba z kotem " ;)



Ten wpis miał się ukazać z okazji Dnia Babci i Dziadka... ale musiałam sobie odpuścić, minął pierwszy rok bez mojej mamy. Myślałam, że przeszłam nad tym do porządku dziennego, ale bardzo się pomyliłam. Może tego nie widać po mnie, ale pozory mylą.. jak zawsze.


26 komentarzy:

  1. Babcia z chrustem skradła moje serce. Bardzo lubię twoje prace, są takie pomysłowe i dopieszczone. Pozdrawiam serdecznie Magdalena S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te postacie są perfekcyjne i skradają serce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne postacie!!! Super Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu- świetne te Twoje baby z dziadami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, przepiękne są te Twoje prace:))) Wykonane z dbałością o najdrobniejszy detal - cudne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że wzięłaś babę z chrustem do lasu! Jest w nim jak najbardziej jak żywa. Piękna (tańczące pary też).
    PS. Nad taką stratą nie przechodzi się do porządku, jedynie co można, to przejść do w miarę normalnego funkcjonowania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Adorables ces petits vieux ! Et surtout très bien fait !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś rewelacyjna! Twoje prace to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Cudna babcia z chrustem... Genialne prace!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu twoje babcie i dziadki są prześliczne, niepowtarzalne i skradną nie jedno serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje prace zachwycają, pomysłowością i wykonaniem. Jednak roztńczone pary skradły moje serce. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace Aniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, serce do tego jest potrzebne. Bez niego nie stworzyłabyś takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie niesamowicie wdzięczne te figurki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne są te Twoje figureczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zapierają dech :-) Prześliczne figurki, w każdej jest coś co przyciąga uwagę, mają duszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje figurki!
    Gdy ktos bliski odchodzi zostaje pustka, ktorej nie da sie wypelnic... I chyba nie ma sensu sie strarac tego robic... Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  19. I babcia i dziadek mają szałowe kreacje; bardzo mi się te figurki podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te figurki są niesamowite:) babcie jak z bajki a roztańczone pary rewelacja! i do tego potrafią "robić figury" :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są świetne;) Dopracowane w najdrobniejszym szczególe;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Aniu, dobrze, że babcinka wyciągnęła Cię do lasu, może się skusisz i będziesz więcej robić takich sesji, fajnie odkrywać nowe miejsca, a i przy okazji można odpocząć i uspokoić swoje myśli, czego Ci życzę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie dotarłam do Ciebie,rozgościłam się , poprzeglądałam kilka postów i jestem oczarowana pracami. Twoje staruszki sa takie prawdziwe. Zdjęcia w tak pięknej scenerii zachwycają. Podziwiam i serdecznie pozdrawwiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod ogromnym wrażeniem . Twoje prace to istna bajka !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te figurki i warte każdej trudnej sesji fotograficznej. I nawet skrótowy instruktaż zdradza tajemnice warsztatu, a ten u Ciebie jest perfekcyjny.
    Nie wiem, czy za rok będzie Ci łatwiej - zapewne trochę inaczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, przepiękne są Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń