Obserwatorzy

piątek, 10 lutego 2012

Podręczna torba.

W trakcie podróży zawsze irytowała mnie ilość toreb...w jednej ciuchy, w drugiej jakieś picie, jedzenie i jakieś drobiazgi,jeszcze torebka,jakaś reklamówka...powiedziałam:dość! Uszyłam sobie podręczną, wygodną torbę do której zmieści się wszystko czego potrzebuję:)





Torba posiada również zamek, lepiej się zabezpieczyć i nie kusić licha;)
 Trochę się z nim pomęczyłam...powiem Wam tylko tyle, że nie znoszę wszywania zamków!




...ale jak mus to mus i nie było najgorzej, zamek jest brązowy,ale ni jak nie chciał wyjść taki kolor na zdjęciu:(
Złośliwość rzeczy martwych...czy to może ja jestem kiepskim fotografem:):):)





***************************************************


Mam dla Was ważną wiadomość odnośnie Candy. Mój wyjazd pomieszał mi troszkę szyki,dlatego losowanie odbędzie się dopiero po moim powrocie do domu,dokładny termin podam kiedy już sama będę go znać;)
Przepraszam Was za tę niedogodność...bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze,witam nowych obserwatorów, ciesze się, że jesteście ze mną!

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna.
    Pojemna torba to błogosławieństwo podczas podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i pojemna torba , tez lubię duze torby :))

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, super torba !!!! :DDDDDDDDDDDDDD
    Świetna! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torba , a zamek wszyty idealnie - świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, pieknie wszylas ekspres. Moze i tego nie lubisz, ale na pewno pieknie umiesz to robic :) Torba swietna, lubie takie duze, tylko, ze dzieki ich pojemnosci chodze zawsze przechylona na prawa strone hi hi
    Jakiego materialu uzylas? Bardzo mi sie on podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał to sztuczny zamsz,bardzo sympatyczny w szyciu:)

      Usuń
  6. Twoja torba jest wyjątkowa,bo uszyta przez Ciebie i drugiej takiej nigdzie nie znajdziesz :))) Materiał bardzo ciekawy,czy to jakaś skóra ?
    Ja też bardzo nie lubiłam wszywania zamków,a szczególnie krytych,ale odkąd mam nową maszynę i stopkę do zamków to jest o niebo lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,stopka do wszywania zamków jest super,niestety nie posiadam jej w tej chwili.Trzeba będzie pomyśleć o jej zakupie.Jak wyżej wspomniałam ten sztuczny zamsz jest bardzo fajny:)

      Usuń
  7. No jak zwykle super. Ja jeszcze do skóropodobnych z daleka, jakoś boje się tej materii, ale jak patrzę co Ty za cudeńka wyrabiasz, to może znowu spróbuję... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiecista podszewka dodaje uroku tej torebce. Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba sama bym taką chciała podobna do tamtej , ja tez lubię torby w których mogę wszystko zmieścić , niesamowita środek tez fajny gra razem z materiałem na wierzchu . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to dobrze umieć samemu zrobić, nie trzeba biegać z przerażeniem w oczach po sklepach w poszukiwaniu tej idealnej :) Torba skrojona na miarę więc na pewno będzie bardzo pożyteczna, i pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta torba i środek :)
    Dlaczego ja nie mam takiego talętu ? -_-

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, proszę zgłoś się do mnie po nagrodę. info u mnie pod wynikami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam wielkie oczy czytając tę wiadomość...!!!

      Usuń
    2. jak wielkie ha ha ha ;)
      pozdrawiam.

      Usuń
  13. Nooo! Torba jak się patrzy. Z Zameczkiem sobie bardzo ładnie poradziłaś-bardzo starannie wszyty (zazdroszczę tej umiejętności). Kwiatowa podszewka mnie urzekła, cudna! Aaallle ja mam ostatnio fiołka na punkcie kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo... ale fajowa torba!! Ech.. gdybym ja sobie umiała uszyć taką, jaką sobie wymarzę... i jeszcze buty bym chciała umieć robić.. bo nigdy nie ma takich, jak chcę... :)
    Świetna Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna torba! ja nie wiem jak tak można samemu uszyć torbę i zamek równo wszyty i jeszcze podszewka i jeszcze dodatki, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. super torba!!! Wyszła świetnie!!!
    Bardzo podoba mi się tkanina z której uszyłas torbę...

    OdpowiedzUsuń