Obserwatorzy

piątek, 23 lutego 2018

Wesoły Zwierzyniec.

Nie wiem czy mi się tylko wydaje, ale pacynki nie należą do popularnych zabawek, chociaż być może się mylę. Szyjąc te zwierzaki wspominałam moje pacynki i wspaniałe zabawy w teatrzyk.
Co raz więcej wspominam... chyba się starzeję ;)
Poznajcie moją radosną gromadkę:







Pająki przeważnie straszą wszystkich więc nie wiem jak dzieci na niego zareagują...


Mam nadzieję, że mocje już opadły ;) Kolejne postaci:





Na zakończenie troszkę mniejsze pacynki mieszczące się na dłoni ;)



W erze plastykowych zabawek to taka miła odskocznia, w dodatku można bez większego problemu wykonać taką pacynkę, a radość dziecka gwarantowana :)

Pozdrawiam kochani i życzę udanego weekendu  ♥

16 komentarzy:

  1. Są fantastyczne! Najbardziej urzekła mnie świnka i kozioł, ile przy tym było dłubaniny... Podejrzewam, że pacynki nie cieszą się taką popularnością ponieważ wymagają od rodziców pewnego zaangażowania... być może się mylę.
    Tobie również wspaniałych dni wolnych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje. Nie są popularne. Ale te Twoje to każde dziecko chciałoby mieć. Piękne, kolorowe pacynki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, jak pięknie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to stadko, co jeden zwierzaczek to bardziej urokliwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne :) Myślę, że maluszkom bardzo podobają się takie pacynki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne! Myślałam najpierw, że najbardziej podoba mi się konik, ale obejrzałam powtórnie... i już nie wiem: wszystkie urocze.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :) Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ różnorodne stadko, prześliczne, każdej z osobna się przygladam i podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Aniu,urocze są te Twoje pacynki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z taką ilością i tak ślicznymi pacynkami, można odegrać niejedną sztukę. Masz pomysły, zdolności i chęci przeogromne. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za mojej młodości też bawiłam się pacynkami:)Twoje są śliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne :) Po chłopakach zostały mi dwie pacynki, trochę się nimi bawiliśmy. Jednak żadna z nich jest tak udana jak Twoje. Pająk - rewelacja. I jeszcze lepiej wygląda na filmiku - widać całą jego urodę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pacynki i do teatrzyku i do przytulania :) Wspomnienia to nie starość to dojrzałość i chyba tęsknota za dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń