Obserwatorzy

środa, 11 marca 2015

Poduszka z kieszonką.

W mich zapasach znajdują się materiały które wyjątkowo lubię, sięgam po nie rzadko wykorzystując najmniejsze skrawki. Właśnie z takich tkanin uszyłam ozdobną poduchę poduchę która idealnie pasuje do "Podróżniczej Kolekcji", tym razem są to włoskie klimaty.
W roli głównej: tkaniny obiciowe:


Elementem który wykorzystałam do zdobienia poduszki jest krajka:



Czerwone serducha obszyte gęstym zygzakiem, rozbijają monotonię szarych tkanin:


...jeszcze jeden ozdobny element,wystrzępiony kawałek tkaniny, przed dalszym pruciem zabezpieczyłam go również zygzakiem:


Tył poduszki :


Poduszka nr 16/52 w Projekcie 52
Przypomnę poduszki z kolekcji, dodam nieskromnie, że jestem z niej bardzo dumna :)


Wielkimi krokami zbliża się głosowanie na Szyciowy Blog Roku 2014, macie już swoich faworytów?
Ja mam, problem w tym, że można oddać tylko jeden głos,szkoda...tym bardziej,że są trzy kategorie.
Mój blog startuje w kategorii Osobowość, tak wybrałam, ale nie wiem czy dobrze zrobiłam.
Jeśli zechcecie oddać głos na mnie będę bardzo szczęśliwa :)

Życzę Wam miłego dnia.

11 komentarzy:

  1. Aniu jak to nie glosować na Ciebie??? Ja na pewno.... chociaż konkurentką haha jestem....
    PODUSZKA rewelacyjna, pomysłowa i wykonana super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa,dziękuję :) Ja już nie wiem na kogo głosować,gdyby chociaż można było po jednym głosie do każdej kategorii...jakbym nie zagłosowała to będę miała wyrzuty sumienia...
      Życzę powodzenia w konkursie ♥

      Usuń
  2. Aniu jak zawsze zachwycasz,podusia kapitalna i jaka praktyczna.Normalnie książka ,dobra muza i miły klimacik jak ta lala z taką podusią :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super poducha! Pomysł z kieszonką bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna poduszka, nie wiedziałam, że startujesz, ostatnio zero czasu na internet, muszę tam popatrzeć, życzę wygranej i miłej zabawy, bez niemiłych niespodzianek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna poducha! Zapraszamy na naszą karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały projekt na poduchę, to takie małe dzieło sztuki. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń