Obserwatorzy

piątek, 1 sierpnia 2014

Poduszkowe podróże - Londyn.

Dzisiaj zapraszam Was do podroży po swiecie :)
Poduszki które uszyłam troszkę wyglądają jak pamiątki z wycieczki,tak twierdzą niektóre osoby...
.... a co Wy o nich sądzicie?
Dzisiaj jesteśmy w Londynie:





Do szycia wykorzystałam tkaninę z nadrukiem, flagi i napisy to już moja robota ;) Trzecia poduszka z tym miastem jest mało kolorowa:


Nadruk jest tak duży, że nie sposób było uszyć tego inaczej, więc poduszka jest w większym rozmiarze 50x60 cm i jest uszyta z alcantary.
I ostatnia poduszka w rozmiarze podobnym jak pierwsze dwie 40x40 cm


I to wszystko na dzisiaj :)

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem, miło mi jest poznać nowe osoby które dołączyły również do grona obserwatorów ♥...a wszystko to dzięki Danusi ♥

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego piątku :)

20 komentarzy:

  1. Świetne te poduchy, bardzo fajnie wykorzystane nadruki.

    OdpowiedzUsuń
  2. super poduchy! każda mi sie wyjątkowo podoba bo mam szczególny sentyment do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza poduszka jest fantastyczna, jest to genialny pomysł na pamiątki z podróży... chętnie bym taką kupiła:) gratuluję pomysłu i wykonania...!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, wyglądają jak pamiątki z Londynu:-) super wykorzystałaś nadruki, taki fajny ciekawy kolaż z nich zrobiłaś, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne poduchy, najbardziej mi się podoba pierwsza najbardziej czerwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy super, umiejętnie zagospodarowałaś materiał z nadrukami!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam, że lubię szyć:) ale to co Ty robisz jest po prostu fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają ślicznie a wykonanie jest takie staranne! Będą piękną ozdobą.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo masakra ale świetne te poduchy. Uwielbiam Londyn i jego czerwone budki telefoniczne, obrazy na których jest tower bridge nocą, big ben itd. Miasto wyróżniające się z pośród innych tak jak Twoje poduchy. Z chęcią bym się zaopiekowała Twoimi tworami:P Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne podusie Aniu :))) Milego Slonecznego Weekendu Ci Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduchy super! Fajny pomysł na poduszki, można przyłożyć głowę i śnić o podróży:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ zgrabnie to wszystko połączyłaś! Swego czasu poszukiwałam w tej tematyce ładnych poduch i koca do pokoju dziecka, ale nic tak fantastycznego nie znalazłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna podróż z takimi cudnymi poduszkami. Pomysł trafiony,wykonanie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna podróż z takimi cudnymi poduszkami. Pomysł trafiony,wykonanie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiscie są jak pamiątki, szczególnie ta z mostem mi się podoba. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie poduszki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna, bardzo londyńska :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. najpierw zobaczyłam Paryż, a tu niespodzianka - Londyn na poduchach - cudności

    OdpowiedzUsuń