Obserwatorzy

środa, 4 marca 2015

Dziecięce klimaty.

Cieszę się, że Sowa - zawieszka przypadła Wam do gustu :) Jeśli ktoś z Was wykorzysta szablon będzie mi miło, pochwalcie się tym koniecznie :)
Ja natomiast chwalę się dzisiaj moimi lalkami, jedna duża...druga mała, szyjąc je korzystałam z szablonu wypatrzonego w sieci ;)



Karolcia ma swoją towarzyszkę zabaw, muszę przyznać, że całkiem dobrze się dogadują ;)
Druga lala jest o wiele mniejsza:





Mała baletnica zamieszkała u kuzynki w Łodzi :) Pozdrawiamy serdecznie ♥ ♥ ♥

*******

Zmiana tematu :) Poproszono mnie o uszycie poduszek do nowej świetlicy szkolnej .
Mam nadzieję, że maluchom spodobają się i umilą im pobyt w czasie szkolnej przerwy :)







Fajnie, że najmłodsi uczniowie maja teraz takie warunki w szkole, chociaż ciekawa jestem czy Ci starsi nie skorzystali by chętnie z takiego miejsca... pewnie skończyło by się bitwą na poduszki ;)
Poduszki otrzymują swój numerek 12/52 w Projekcie 52 :)

Życzę Wam miłego dnia ♥ 

10 komentarzy:

  1. wspaniała robota) lale cudne - może kiedyś.... a poduchy wymiatają :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mniejsza mnie urzekła, ale duża też robi wrażenie i z pewnością jest świetną koleżanką do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale duża ta lala! Super!!Poduchy są sliczne takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wszystko świetne :)
    jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne lale. Ta wielka robi wrażenie. Podusie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Baletnica mnie urzekła!
    Wyobrażam sobie ile radości sprawiłaś dzieciom takimi cudnymi poduchami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne poduchy, z pewnością się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka duża ?Wszystkie cudne, poduszki pełne radości i Twojego serca Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchy bardzo pomysłowe i fikuśne, a lale piękne i świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń