Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

Powrót do Nowego Jorku.

...jeszcze raz chciałabym pojechać do Nowego Jorku...raz już chciałam ;)
To z pewnością marzenie wielu osób,żeby zobaczyć to niezwykłe miasto, marzenia marzeniami,a życie sobie.
Zapewne wielu z Was zna ten materiał z nadrukiem NY, jest ostatnio bardzo popularny.
Zasadniczo wystarczy uszyć prostą poszewkę żeby mieć fajną ozdobną poduchę, można też troszkę się pobawić tak jak ja i mieć inną niż wszyscy ;)


Jak widzicie mamy tu wyróżnione trzy elementy, na tkaninie są tak ułożone,że musiałabym uszyć trzy poszewki żeby mieć je razem na kanapie, zebrałam je więc w jednym miejscu.
Na zdjęciu nie widać tego zbyt dobrze,w rzeczywistości  są wypukłe:



Taksówka nie zmieniła położenia na tkaninie, uwypukliłam ją robiąc tzw, kanapkę taka jakiej używamy w patchworku,czyli : materiał + włóknina + materiał.Następnie jej kontur obszyłam gęstym zygzakiem, tło poprzeszywałam czy też spikowałam prostym ściegiem co sprawiło, że stało się płaskie w stosunku do taksówki. Pozostałe elementy potraktowałam jak aplikacje, najpierw naszyłam je na włókninę i dopiero wtedy naszyłam  na tkaninę:



...i jeszcze tył:



W ten sposób mam wszystko w jednym miejscu tak jak chciałam :)
Poduszka otrzymuje nr 17/52 w Projekcie 52.

Już jutro rusza wielkie głosowanie na Szyciowy Blog Roku 2014, jeszcze nie podjęłam ostatecznej decyzji na kogo zagłosuję, czas jednak w końcu wybrać tego naj.... chociaż jak sami wiecie nie jest to takie łatwe...
Nie ukrywam, że mam również swoje marzenie żeby znaleźć się wśród laureatów, nagrody są kuszące, a bardziej wypasiona maszyna też by się przydała... to chyba nie grzech ;)
Wszystko w Waszych rękach ♥ 
Głosowanie potrwa od 16 do 22 marca, trzymajcie za mnie kciuki :)



10 komentarzy:

  1. Ja co prawda nigdy jeszcze nie marzyłam o NY ,ale uważam,że warto marzyć,bo prędzej czy póżniej marzenia spełniamy. Podziwiam wytrwałość w szyciu ja chyba jednak nie mam tyle cierpliwości :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poducha! O Nowym Jorku nie marzę, ale Wielki Kanion ... ech, chyba tylko pozostanie marzeniem:(
    Idę dorzucić swój głosik:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię czytać ze zrozumieniem hihi. Jutro zagłosuję;)

      Usuń
  3. Anusia poducha "zagramaniczna" jest extra ,motyw bardzo modny wśród młodzieży i nie tylko.
    Miłej niedzieli kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chciałabym jeszcze raz pojechac do Paryża :))Poducha jest cudowna!
    a głosik już oddałam i zycze powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ ja też zagłosowałam ♥ na Ciebie :)

      Usuń
  5. Świetna poducha, materiał rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń