Obserwatorzy

poniedziałek, 27 marca 2017

Dżinsopiór Pocztowy.

Ostatnio przypadkiem trafiłam na blog Ann Wood Handmade i zobaczyłam jej cudowne ptaki, wpadłam w zachwyt, naprawdę robią niesamowite wrażenie. Pomyślałam: ja też chcę takiego!
Od podziwiania przeszłam do działania, zrobiłam szybciutko szablon i tak miałam namiastkę mojego ptaszka.
To jednak był początek, w tej postaci przeleżał jakiś tydzień...


To już u mnie norma, że dostaje pewnego rodzaju "zawiechy", jak to się mówi pomysł musi nabrać mocy urzędowej ;)  Zależy mi aby to co uszyję wyglądało na moje, a nie czyjeś... wiecie o co chodzi, między inspiracją a plagiatem jest bardzo cienka linia, a ja jestem wręcz przewrażliwiona na tym punkcie.
Do uszycia ptaka wykorzystałam skrawki jeansu i koronki, zaczęłam jednak od nóg, a jak je zrobić możecie zobaczyć TUTAJ .


Po przymiarkach i doszyciu szmatek ptaszek wyglądał tak:


Mogłam go tak zostawić, bo w tej formie też fajnie wyglądał, ale ptak bez skrzydeł? 
Nie, skrzydła muszą być, ale jakie? Rysowałam, mazałam, i wyszło takie coś po uszyciu.


W brzegi skrzydeł wszyłam drut, dzięki któremu można je formować w dowolny sposób, zrobiłam również nacięcie przez środek żeby były bardziej plastyczne.
Tak właśnie powstał "Dżinsopiór Pocztowy", nazwę zawdzięcza pewnej miłej Pani z Facebooka :)




Na widok tego ptaszora niektórzy zadali mi pytanie, czy uszyłam go w jakimś celu czy dla "szczęśliwości" :)
Oczywiście, że dla tego drugiego, radość tworzenia ponad wszystko, może kiedyś znajdzie jakieś zastosowanie, stanie się prezentem...albo dumnie zaprezentuje się na wystawie, na razie przycupnął na półeczce i cieszy moje oczy.

*********
Czas na wieści konkursowe, głosowanie zakończyło się 24 marca, mój blog zdobył 321 głosów.
Dziękuje każdemu kto oddał głos, zwłaszcza, że były z tym problemy techniczne.
Niektórym nie udało się zagłosować, innym głosy poleciały gdzieś w kosmos, trudno.
Było przez to trochę niezdrowych emocji, ale najfajniejszą rzeczą jaką wyniosłam z tegorocznego konkursu jest taka, że my blogujące dziewczyny potrafimy się wspierać nawet gdy ze sobą konkurujemy.
To jest bardzo budujące ♥
Jutro Jury ogłosi wyniki wyboru jakiego dokonali, trzymam mocno kciuki, ale nie powiem Wam za kogo, bo nie chcę zapeszać ;) Nie nooo...chyba nie myślicie, że trzymam je za siebie, aż tak zarozumiała nie jestem :)
Oczywiście, byłoby miło, nie twierdzę, że nie, ale potrafię docenić innych i spojrzeć krytycznie na siebie.
Mam jednak cichą nadzieję, że i za mnie ktoś te kciuki trzyma ;)

Miłego dnia kochani i udanego tygodnia ♥

21 komentarzy:

  1. Świetny i dostojny ptak powstał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ptak i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny. A już skrzydełka to istne mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okazałego Dzinsopióra Pocztowego stworzyłaś.Świetny ptaszor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ptaszorek jest cudny,,jak zawsze wszystko perfekcyjnie wykonane .
    Kochana mocno trzymam kciuki ,zasługujesz na nagrodę .
    Buziaki i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszek jest przepiękny- dostojny i z szykiem. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu mistrzostwo !!!!! A mój głosik był ale pewnie za mało 😒

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędny, po prostu jest obłędny. Muszę sobie gdzieś tą inspirację zapisać. Nie dziwię się, że takiego uszyłaś. Wyszedł Ci nader przedni.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu Cudny ! Bardzo mi się podoba ten Dżinsopiór
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O!!!! Piękny i mi przypomina dzięcioła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ptak jest rewelacyjny. Nawet bez skrzydeł też był super, ale ze skrzydłami wymiata. Trzecie zdjęcie od dołu jest wg mnie fantastyczne.
    Ależ mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszyna to rewelacja , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny Dżinsopiór, a skrzydła dodają mu prawdziwego szyku :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu boski! Jestem pełna podziwu dla twojej inwencji twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu wiem,że już więcej razy widziałam tego Dżinsopióra,ale musiałam go tu też jeszcze raz zobaczyć,bo jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, fajnie skomponowane materiały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ptak jest zachwycający! Trochę awangardowy, dumny, modniś czyli tak jak ptaki mają Śliczny i ekstra pomysł kolorystyczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń