Obserwatorzy

wtorek, 21 marca 2017

Pierwszy Dzień Wiosny :)

Dzisiejszy dzień był jeszcze bardziej zakręcony niż pozostałe do tej pory, a wszystko za przyczyną naszej kochanej wiosny której tak niecierpliwie wszyscy wyglądają. Zaczęło się bardzo obiecująco, słońce, śpiew ptaków... cudownie! Nie trwało to jednak długo, nadciągnęły chmury i lunęło deszczem, kapryśna ta nasza wiosenka i to bardzo ;)
 Spędziłam kilka godzin w szkole z moją córką, może powinnam robić to częściej, czuję się dużo młodziej :)
Karolina wystąpiła w stroju który przygotowałam specjalnie na tę okazję, a jest to strój w narodowych barwach Włoszech :)
Przeróbce uległa bluzka która miała krótki rękaw, kolorowe wstawki były bardzo pomocne, zatuszowały fakt, że rękawy składałam z mniejszych kawałków.


Ze spódnicą miałam wyjątkowe szczęście, bo znalazłam gotowca, wystarczyło wykończyć ją czerwoną lamówką :) Z gorsecikiem nie było już tak lekko, na początku nie bardzo wiedziałam z czego go uszyć.
Znalazłam kawałki tkaniny obiciowej, jest idealna i nawet z podszewką nie miałam większych problemów mimo, że bardzo rzadko szyję takie rzeczy :)


Wyszperany sznurek okazał się za krótki, użyłam więc wstążki:


Całości dopełnił fartuszek, dodam, że zarówno rękawy jak i fartuszek powstały ze spódnicy.
Strój bardzo wszystkim się podobał, więc nie będę ukrywać swojego zadowolenia :)
Po uroczystościach szkolnych wpadłyśmy do parku na małą sesję zdjęciową, Karolina była już wykończona czego nie dało się ukryć...co za matka, żeby umęczone dziecko ciągać po kniejach ;)




W domu mam mały armagedon czyli przemeblowanie, zupełnie straciłam orientację gdzie co jest, ciekawe ile czasu zajmie mi ogarnięcie tego... dobrze, że maszyn nie zgubiłam przez to wszystko ;)
Konkurs na Szyciowy Blog Roku idzie swoim tempem, niestety na początku były problemy z oddawaniem głosów, wiele z nich nie zostało zaliczonych, ale cieszę się, że byli tacy którzy nie poddawali się i próbowali dalej, żeby coś mi tam przybyło :) Podglądam co się dzieje i cierpliwie czekam na koniec :)
Głosowanie zakończy się 24 marca, na wyniki czekamy do 28 marca.

To wszystko na dziś :) Pozdrawiam serdecznie.



13 komentarzy:

  1. Ania piękna ta Twoja pani wiosna ;)
    A o głosy się nie martw i tak już wygralas ! ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny zestaw uszyłaś Córeczce. Pięknie się w nim prezentuje. I w ogóle śliczna z Niej dziewczyna.
    Świetne zdjęcia.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ze strojem poradziłaś sobie mistrzowsko 😉 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Talent plus umiejętności i efekt murowany :-). Strój robi wrażenie.
    Trzymam kciuki za sukces w konkursie blogowym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszedł :) Pozdrawiam ciepltko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny strój i super sesja foto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta mina mówi wszystko :)))
    Świetny strój.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój - gorsecik szczególnie, bardzo podoba mi się ta misternie zapleciona wstążka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń