Obserwatorzy

środa, 14 listopada 2012

Borysek i Flaczek

Dzisiaj post dla Cierpliwych:) Dlaczego? Same zobaczcie, zapraszam.

Przedstawiam Wam sympatyczną parkę:
Śpioszka Boryska i jego jamniczka którego nie mogłam nazwać inaczej jak Flaczek...hi, hi.
Pomysł na wykonanie innego niż zawsze śpioszka wpadł mi do głowy zupełnie nieoczekiwanie, ale w bardzo odpowiedniej chwili. Skoro jest to zamówienie specjalne to przecież nie mogę inaczej:)
 Szablon powstał bardzo szybko,bez najmniejszego problemu, aż mnie to zadziwiło...przez dłuższą chwilę zastanawiałam się co dać małemu śpiochowi pod pachę.Wybór padł na jamniczka, ten z podusi był taki fajny, że postanowiłam powielić pomysł i oto są:


Zastanawiam się czy Borysek nie ma zbyt dużych oczu jak na śpiocha:)


Flaczek na pewno jest zmęczony, jego mina mówi sama za siebie:



Największym problemem było umieszczenie małych literek na koszulce, ale jakoś się udało:


Boryskowi i flaczkowi mówimy już DOBRANOC...



...a ja przechodzę do następnego tematu. Wczoraj dotarła do mnie Wędrująca Książka:):):)
Tym razem jest to tytuł na jaki się nie załapałam za pierwszym razem :


Jeszcze nie zapoznałam się z nią dokładnie, ale strasznie się cieszę, że jest u mnie,
a wszystko dzięki akcji organizowanej przez Jak uszyć, super sprawa! Mam jeszcze jeden powód do radości, wraz z książką otrzymałam przesympatyczny upominek od Etoile:)


Piękne opakowanie, a w nim śliczny wisior:)


Dziękuję Ci kochana, sprawiłaś mi ogromną przyjemność!

A skoro o przyjemnościach mowa...pewnie jesteście ciekawe kto dostanie ode mnie upominek???
Tym razem padło na......................Chabrowa Panienka!!!
I właściwie to wszystko na dziś:) Pa!

19 komentarzy:

  1. Nie no nie wierze, ale tak na serio ja?
    Super!!!!!!
    Akurat za niedługo mam ur :)
    przy okazji zapraszam na candy urodzinowe. Nagrody do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz widzę, ze pod poprzednim postem już Cie zapraszałam na moje candy. przepraszam za to niedopatrzenie.

      Usuń
  2. Gratuluję Chabrowej i Tobie uroczego prezentu:) a Śpioszek uroczy, kochaniutki, ale to imię dla psiaka mnie rozśmieszyło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny śpioszek ,chyba najładniejszy ze wszystkich jakie widziałam :) Do tego jamniczek z takim śmiesznym imieniem tworzą razem bardzo zgraną parę :)
    Książka to wiedziała gdzie ma trafić i do tego śliczny wisior :)
    Gratulacje dla Chabrowej Panienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale slodki ten spioszek,nic tylko sie do niego przytulic,piesek tez jest slodziutki,oczka spioszka sa sliczne,mi sie bardzo podobaja!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Borys jest świetny ,taki kochany ale Flaczek pobił wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Borysek śpioszek z jamniczkiem jest przepiekny i chętnie sama bym się do niego przytuliła :) Wisior rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Borysek super a flaczek powala :D Uroczo Ci wyszli :)
    Gratuluje Chabrowej :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny śpioszek, a jamniczek rewelacyjny :))) Pozdrawiam :)
    P.S. Gratuluję wylosowanej szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śpioszek jest kapitalny !Strasznie mnie rozbawiło imie Flaczek -uwielbiam tego jamniczka ,jest przesłodki :))Prezent piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dołączam do fanów Flaczka :) raz że imię genialne, dwa że sam w sobie jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Borysek uroczy ale chyba trochę niesforny bo meczy flaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śpioszek jest cudowny a ten jamniczek rewelacyjny! Az się uśmiecham na widok tej pary:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Borysek i flaczek :) Cuudenka :) Suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, takie ładne rzeczy szyjesz! słodkie są Twoje ludziki. I do tego mebelki!
    Dziękuję Ci za odwiedziny. Ja też chętnie się tu u Ciebie rozejrzę:) Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń