Obserwatorzy

sobota, 17 listopada 2012

Wyróżnienie.

Parę dni temu otrzymałam wyróżnienie od Emi-Sweet Bunny, za które bardzo jej dziękuję:)
Zajrzyjcie do niej koniecznie, spodoba się Wam, gwarantuję:)

Zasady tego wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 Oto pytania Emi i moje odpowiedzi:

1.Budyń czy kisiel? - Budyń
2.Sernik czy drożdżówka?-  sernik
3.Książka czy film?- książka
4.Woda czy sok?- sok
5.Samolot czy samochód?- samochód
6.Skrzypce czy gitara?- gitara
7.Ognisko czy grill?- ognisko
8.Miś czy królik?- miś
9.Biały czy czarny?- czarny
10.Narty czy sanki?- sanki
11.Ulubiony film?- Wichrowe wzgórza

Moje pytania:

1.Truskawki czy czereśnie?
2.Opera czy operetka?
3.Rower czy motor?
4.Szydełko czy druty?
5.List czy sms?
6.Horror czy komedia?
7.Plecak czy walizka?
8.Rock czy techno?
9.Miasto czy wieś?
10.Żółty czy zielony?
11.Twoje marzenie?

Nominuję blogi:
1. Pod stołem...
2. Elżuni prace ręczne
3. Hand made by Myszelka
4. Niespełniony Artysta
5. Szuflada
6. Patchwork,tkaniny-szycie Doris 365
7. Wystarczy igła i nitka.
8. Mój zwariowany świat
9. Coś mojego
10. Na Kwiatowej
11. Princess&Princesa

Zapraszam po wyróżnienia, a wszystkich innych do odwiedzania tych blogów.

Pozdrawiam serdecznie.




9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję, że mnie wyróżniasz :*
    Postaram się spełnić zasady.
    Już się zastanawiam nad moimi pytaniami ;)
    Dziękuję serdecznie :)
    Pozdrawiam- Iwona.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekujemy za wyroznienie, jest nam bardzo milo,ze wlasnie do nas trafilo
    gratulujemy pozostalym wyroznionym
    serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do nas na candy
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, bardzo , bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i cieszę się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za wyróżnienie,niestety nie mam możliwości przystąpić do dalszej zabawy .Proszę o wyrozumiałość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, bardzo podba mi się Twój blog. Wyróżniłam go u siebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń