Obserwatorzy

czwartek, 8 listopada 2012

Przyleciała do nas Mała Czarownica:)

W zeszłym tygodniu dopisało mi szczęście i wygrałam candy u Filcowianki:):):)
Od dawna podziwiałam jej śliczne lale, a teraz jestem w posiadaniu jednej z nich! Karolinka również bardzo się ucieszyła i od razu ją sobie przywłaszczyła. Czarownica doleciała do nas już w poniedziałek i miała extra wejście...otóż,idę sobie spokojnie do sklepu,a tu listonosz zatrzymuje auto na środku jezdni i mówi, że ma jakąś przesyłkę do mnie,domyśliłam się od razu o co chodzi więc mówię: "Czarownica przyleciała", popatrzył na mnie zdziwiony "...czarownica..."powtórzył i już się nie odezwał,ciekawe co sobie pomyślał...
Nie mogąc się doczekać zobaczenia zawartości koperty,otworzyłam ją w sklepie, widok mojej rozradowanej miny i czarownicy sprawiły, że panie zerkały na mnie podobnie jak listonosz...hmmm,czyżbym się dziwnie zachowywała??? A to wszystko przez nią:


W kopercie znalazłam jeszcze śliczne zawieszki:)


Bardzo dziękujemy za te śliczności:):):) Czarownica już w poniedziałek odegrała ważną rolę i poszła na wizytę do dentysty dodając otuchy Karolince, obie spisały się na medal:)


Przed wejściem do gabinetu Karolinka wcieliła się w rolę artystki:


...uwieczniła czarownicę na papierze:



...czarownica oczaruje jeszcze nie jedną osobę, a my bardzo się cieszymy, że zamieszkała właśnie z nami :)


Miłego dnia wszystkim życzę:)

8 komentarzy:

  1. Taką pięknością bym się i ja w sklepie głośno zachwycała, więc wcale się Tobie nie dziwię :) Śliczna czarownica do Ciebie przywędrowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściary obie! A rysunek małej świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać że wiedźma się u was świetnie zadomowiła :)
      Aż miło :)))

      Usuń
  3. Wow! Cudna czarownica! Gratuluję wygranej!
    Ślicznie Twoja córcia rysuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej czarownicy :)
    Bardzo fajna hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna czarownica i ta uszyta i ta narysowana:))Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ona mi przypomina te lalki z Monster High, świetnie uszyta, a w sklepie kosztują prawie 200zł:( i jaka dzielna córa, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej czarownicy:)
    Rewelacyjna jest również ta narysowana:) Córcia ma talent!:)

    OdpowiedzUsuń