Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Rozdawajka:)

Witajcie:)
Ogłaszam rozdawajkę, ale.... tylko dla tych którzy zechcą zaryzykować...
Tym razem jest to prezent-niespodzianka!Kto jest ciekawy i nie boi się ryzyka zapraszam!
Zasady są proste:

1. Zostawić komentarz pod tym postem, napiszcie co Waszym zdaniem może być tą niespodzianką.
2. Wstawić na blogu rozdawajkowy banerek podlinkowany do tego postu.
3.Jeśli dołączycie do grona obserwatorów bardzo mnie to ucieszy.

Na wasze zgłoszenia czekam do 27 maja.



Znajdą się ryzykanci ???

42 komentarze:

  1. ja się nie boję :) i obstawiam pudełeczko albo jasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obstawiam jaśka, ale znając Twoje możliwości to może być wszystko! :-)
    Ja się nie boję, do tego lubię niespodzianki, więc zapisuję się!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja obstawiam i wiem że dobrze ,uważam ,że będzie to coś jak zwykle cudnego bo wszystkie twoje prace są piękne.Nie boję się ryzykować bo mnie ucieszy nawet najmniejsza drobnostka przez Ciebie zrobiona. Obserwuję od baaaaaardzo dawna. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia dla dziewczyn :) Na pewno wymyslisz cos fajnego i do tego slicznego :) Zapraszam Cie na moje Candy :) Ja juz piekny prezencik dostalam od Ciebie :),tak tez dam innym szanse teraz :):) Ale banerka wstawie u siebie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to będzie pudełeczko?Ja też zapisuję się . Bloga obserwuję, a banerek zaraz będzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie, chętnie i wcale nie wydaje mi się to ryzykiem. Niespodzianki lubię bardzo! I chętnie obserwuję od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już wygrałam u Ciebie candy, poduszka leży i ciągle ją podziwiam, co by to nie było tym razem będzie na pewno cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie, że odważnie staję w kolejce, ponieważ wszystkie Twoje prace są pięęękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również dołączę a myślę ,że to będzie podusia bo uwielbiam je w Twoim wydaniu:-0)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czemu by nie ? Ja się zgłaszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jak na razie nie mogę wstawić banerka. Próbowałam trzy razy na różne sposoby, ale pojawia się napis : "Nie można wstawić obrazu z powodu błędu wewnętrznego." Nie wiem co się dzieje i jaki to błąd. Będę jeszcze próbować. Pozdrawiam :))

      Usuń
  11. Aniu na pewno to będzie coś cudownego:-)))) Lubię niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmmmmmmm :) pudełeczko, podkładeczki a może fajowa torba na zakupy? ;) oczywiście ustawiam się w kolejce, bo bardzo lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stawiam na poduszkę i zapisuję się w kolejkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja chętnie sprawdzę co kryje się pod tym znakiem zapytania, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jakim ryzyku Ty piszesz, wszystkie Twoje prace są wspaniałe. Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na mój mini konkurs

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam... :) ja się wcale nie boję bo wiem, że śliczności będą:) Stawiam na jakieś poduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niespodzianka od Ciebie Aniu nie może być żadnym ryzykiem!!! :) Obstawiam podusię z jakimś fajnym motywem :))) Staję w kolejce oczywiście :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj uwielbiam niespodzianki, więc chętnie się zapiszę na rozdawajkę :) A może to będzie jakaś torebka lub kosmetyczka... Zresztą nie ważne co by było, najlepsza jest właśnie ta niewiedza przy niespodziance :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście zapisuję się na Twoje candy :-) Niespodzianką mogło by być coś pięknego uszytego przez Ciebie. Cokolwiek to będzie, na pewno będzie ładne i pomysłowe:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ryzykanci znajdą się zawsze i wszędzie;)
    Również zgłaszam się do candy;)
    Banerek na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)
    A i jeszcze jedno;)
    Mhmm.... Cóż to może byc? szczerze powiedziawszy... Nie mam zielonego pojęcia;) Ale jeśli tylko to będzie zrobione przez ciebie to yślę, że to będzie coś wyjątkowego z tego powodu, że poświęciłaś temu swój czas, swoje mysli i swoją prace aby zrobic właśnie to coś :) To równiez ejst swego rodzaju prezentem, o którym często zwycięscy nie myślą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, zapisuję się, niespodzianki uwielbiam. Jeżeli zgadywanie nie jest warunkiem koniecznym, to ja nie będę zgadywać. Gdyby Twoje prace nie podobałyby mi się nie zapisywałabym się w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią dołączam do kolejki. Pewnie będzie to coś uszytego przez Ciebie. Może fartuszek? Tak zdecydowanie stawiam na kobiecy fartuszek :)
    Zapraszam na moje kolejne rozdawnictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ryzykuje i biore udział obserwuje jako zla wampirzyca
    baner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień Dobry, bo ja tu pierwszy raz:-) Pochodziłam sobie, popatrzyłam i ... pozachwycałam się:-) Miałam zamiar i tak zupełnie w ciemno ruszyć w intrygującą Twoją rozdawajkę z wielkim znakiem zapytania, teraz gdy trochę pozwiedzałam tym chętniej skok na głęboką wodę tajemnicy robię i ustawiam się w przyjemnym ogonku:-) Zaprasza też serdecznie, o ile będziesz mieć ochotę, na moje dwa rozdawnictwa: czekoladowo - szalowe oraz zaczytane. Jeśli coś przypadnie Ci do gustu będzie mi bardzo miło:-) A teraz jeszcze trochę się u Ciebie powłóczę bo miło tu i bardzo ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana tu nie ma żadnego ryzyka :).
    Przejrzałam sobie Twojego bloga i robisz cudne rzeczy :).

    Oczywiście z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    A obstawiam np. podkładki.

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się do zabawy. Banerek na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu !!! O czym Ty mówisz ??? Robisz takie piękne rzeczy i to w stale podziwianym tempie :)
    Ja już hurtem chwalę :):):)
    Z przyjemnością sobie pomarzę o Twojej niespodziance.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołączam do chętnych - nie boję się Twoich niespodzianek :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. ja się nie boję :) lubię niespodzianki i znaki zapytania :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam!Przylaczam sie do zabawy...:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podejrzewam jasia, ale co by nie było - ryzyko podejmę :). Wszystko jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obstawiam jasia, ale nie takie zwyczajnego, tylko takiego zwierzaczkowego w kształcie swoim, kociego na przykład (szczególnie ten pytajnik z ogonem mi się kojarzy). I zapewne fioletowego ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niespodzianki to i ja uwielbiam! Chętnie się zapiszę:)Myślę, że cokolwiek to będzie, to będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce po tą niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kto nie ryzykuje, ten w kozie nie siedzi, przyłączam się do zabawy. Może tą niespodzianką będzie lala? W niedzielę wyjeżdżam na 2 tygodnie, więc wynik zobaczę dopiero 11 czerwca. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie dołączę do zabawy, bo lubię takie niespodzianki.Nie mam pojęcia co to będzie, ale ucieszę się z najmniejszego drobiazgu

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja chętnie przystąpię do zabawy!! bo kto nie lubi niespodzianek :)

    bannerek u mnie na stronie gdzie serdecznie zapraszam: http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    ja obstawiam że będzie to podusia...

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię niespodzianki więc zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja staję w kolejce :) Kocham niespodzianki! :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń