Obserwatorzy

sobota, 27 kwietnia 2013

Brokat, tiul i falbanki ...

Damą być....nosić dłuuugie suknie i kapelusze taaaaakie duże....tak sobie marzyłam będąc małą dziewczynką, teraz jakoś nie wyobrażam sobie bym mogła w czymś takim chodzić...chociaż...
Któż to wie, jak czułabym się w takim stroju...
Moja Dama zapewne czuje się świetnie w takiej sukni, z gracją spaceruje po ogrodzie szukając fiołków.




O proszę, są i fiołki:) Widok tych drobnych kwiatuszków co roku cieszy moje oczy, rosną dosłownie wszędzie, wyglądają cudnie!






Dobrze, że nie ma wiatru, bo kapelusz mógłby polecieć daleko....;)




Dama żegna się już z Wami, życząc Wam ciepłego i słonecznego długiego weekendu:)

*****************

Po raz kolejny biorę udział w konkursie "Jak uszyć.pl" ,tym razem jest to konkurs pod hasłem 
"Wiosna w kuchni", prace można nadsyłać do 30 kwietnia więc może jeszcze ktoś się zgłosi:)
Zapraszam serdecznie do zabawy!

28 komentarzy:

  1. Już ją chwaliłam na forum. Prawdziwa dama. Strój, dodatki, gesty- prawdziwa arystokratka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jest przepiękna! Jedna z najładniejszych jakie widziałam, i ta rączka na kapeluszu... Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna ta dama kolory jej kreacji dobrane wspaniale wyglada zabojczo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna! Wytworna! Ale Ty masz talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, jest taka dopracowana i śliczna, a na tej łące to wygląda tak, że mam wrażenie, iż jestem w tamtych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ona w tej trawie wygląda cudnie i patrząc na zdjęcia tak po kolei to wygląda jakby naprawdę poruszała się wśród jak prawdziwa damulka z ogromną gracją i wdziękiem .

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, to przecież Basia z ,,Nocy i dni". Całkiem mi ja przypomina. A gdzie Bogumił?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest po prostu PIEKNA :) Cala ona ,suknia,dodatki Cuudna :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczny ten twój ogród Aniu...już tyle cudownych postaci się w nim pojawiło:) Pozdrawiam cieplutko:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dama wytworna i bardzo elegancka. Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lala wygląda wspaniale, bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dama bardzo dystyngowana:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna dama ! Spaceruje po ogrodzie jak prawdziwa arystokratka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwa dama, brakuje tylko jakiegoś dżentelmena, który by dla niej te kwiatki pozrywał, ale znając Ciebie to pewnie już gdzies tam krąży. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. No takiej damy to ja dawno nie widziałam !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez cudna ta Twoja lala, nie moge się napatrzeć !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo:) Z jaką gracją podtrzymuje kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój lali wspaniały. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja poproszę dla siebie o taki kapelusz ;) Piękna lala, w pięknekj i pełnej gracji sukni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna dama, sesja zdjęciowa cudowna, zapewne dzięki modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu nie wiem jak to robisz a właściwie szyjesz ..ale dama jest rewelacyjna...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna dama i piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń