Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

Pingwiny w nowej odsłonie:)

Zrobiłam kolejne podejście do pingwinów, pamiętacie poprzednią poszewkę ?
W tej tło podoba mi się bardziej niż w poprzedniej, a na początku wyglądało tak:



Dalszy ciąg szycia przebiegał różnie, naszywanie aplikacji nie było trudne...



...gdyby tylko jeszcze maszyna nie robiła mi takich numerów:


Stopka była dokręcona na maksa, ale to było jej za mało, a może to mnie energia za bardzo rozpiera i biedna maszyna broni się jak może ?
Czas na końcowy efekt:





I jak Wam się podoba? Ja ogólnie jestem zadowolona:)

*****************

Obiecane upominki dotarły już do dziewczyn, tzn. do dwóch wiem, że dotarły,o trzeciej przesyłce jeszcze nic nie wiem.
Wkrótce pokażę co dla nich zrobiłam, a jeśli ktoś mało cierpliwy to zapraszam do Danutki :)
Kochana, jeszcze raz dziękuję za tak miłe słowa ♥ 

Narobiło mi się zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów... pędzicie tak, że nie nadążam.
Dziękuję, że jednak pamiętacie o mnie i zostawiacie komentarze ♥
 Niektóre bardzo mnie rozbawiły,chyba będę musiała pomyśleć o nowych upominkach:)

Pozdrawiam serdecznie.



35 komentarzy:

  1. Pingwiny są REWELACYJNE:)
    I teraz patrzę z powątpiewaniem na własną maszynę i zadaję nam obu pytanie- czy to Ona tak nie potrafi, czy może ja? I niestety odpowiedź jest jedna- nie maszyna tu winna:)
    Aniu, jesteś prawdziwą Artystką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cie!! Jak dla mnie efekt wprost rewelacyjny, prawdziwie artystyczny :)No może pod koniec życia nauczę sie tak szyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Pingwiny wyszly rewelacyjnie :) Napracowalas sie i efekt koncowy Przesliczny :) Wczoraj wieczorkiem dowiedzialam sie od tesciowej ,ze przesylka dotarla na miejsce :)Mialam Aniu gosci i nie mialam jak napisac Ci wczesniej. Baardzo Ci dziekuje :) A wiecej napisze jak juz bede miala w domu przesylke ,poniewaz zabronilam otwierac :):) Milego Spokojnego wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pingwinki!!!
    Mam cichą nadzieję, że one teraz będą miały za gorąco u nas, jak w końcu przyjdzie wiosna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne Ci to wyszło, pingwinki rewelacyjne, myślę, że na każdej maszynie zdziałasz cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anulka ja uwielbiam tą czwórkę pingwinów i jak w mordę, widzę na Twej podusi Rica,Kowalskiego,Szeregowego i Skippera.Karola też ich podziwia na podusi,a codziennie ogląda w TV.Aniu gratuluje pomysłu i wykonania oraz jeszcze raz wielkie dzięki za niespodziankę:)Buziaczki od nas:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta pingwinowa poducha -już się w niej zakochałam. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta poducha :)
    Pomysł genialny :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka czwórka rządzi :) pingwiny wyszły świetnie i są bardzo do siebie podobne, poducha wyszła rewelacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś Aniu!WIELKA~! padam na kolana z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku !!! Jakie świetne pingwiny !!! Przypominają mi te z Madagaskaru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten na dole jest taki zadziorny
    świetne : )))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna poszewka, żadna Twoja poszewka nie jest nudna, na każdej się coś dzieje:) Jesteś Mistrzem w swej dziedzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko zobaczyłam małe co nie co na FB to od razu wiedziałam ,że cudo będzie...Aniu Twoje aplikacje są mistrzowskie....co tu dużo gadać ...trzeba patrzeć i podziwiać....Poduchy rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pingwiny cudne,ma się wrażenie ,że zaraz zeskoczą z podusi i zaczną rozrabiać:)) jak żywe:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne - już widzę wesołą buzię dziecięcia mego, gdyby takową posiadało. I może wreszcie pozbyłabym się towarzysza w moim łóżku, gdyby spał ze swoimi ulubieńcami? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podusia wspaniała, pingwinki urocze. Czy one wykonane są z filcu? Ja mam przykre doświadczenia z filcem, który mechaci się w trakcie użytkowania i zabawki z niego wyglądają nieestetycznie, podobnie jest z ubrankami dla lalek. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacje są z polaru,mam kilka takich poduszek i wyglądają nieźle mimo upływu czasu:)

      Usuń
  18. Jesteś fantastyczna w swych pomysłach, ta podusia to sama radość Aniu wydaje mi sie , że nie ma mnie w Twoich obserwatorach i na dodatek nie mogę się zalogować, nie wiem czemu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co się dzieje...popatrzę w ustawieniach,ale marnie się na tym znam.

      Usuń
    2. W obserwowanych mnie masz,więc musisz figurować u mnie jako obserwator...a z logowaniem u innych i ja miewam kłopoty...blogger wkurza:(

      Usuń
  19. Wnuczka krawca najlepszego w mieście, nie ma własnej maszyny. Tak być nie może! Chcę ją mieć, te pingwiny mnie inspirują!!! Pięknie i równo, moim córciom się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna poducha! pingwiny są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poducha wyszła fantastycznie! Podziwiam za pomysłowość i wykonanie! Pozdrawiam Aniu serdecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Poducha z pingwinami jest fantastyczna!!!
    Pingwiny jak żywe!:)
    Niesamowita jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna! Uwielbiam ta bajke:D Cala rodzinka oglada:) Wygladaja jak z bajki:)
    Zapraszam na Candy:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba, pingwiny są idealne!!

    OdpowiedzUsuń
  25. naszywanie aplikacji nie było trudne? podziwiam za talent i upór, cudna poducha!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite są :) To znaczy... Ty jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń