Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

Na wyjeździe:)

Przerywam ciszę która trwa od kilku dni na moim blogu, nie porzuciłam szycia o to nie musicie się martwić;)
Aktualnie jestem na wyjeździe, odpoczywam, poluję na szmatki z dość marnym skutkiem...wszystko jest tylko nie to co potrzebuję, ale to zdaję się jest norma.
Nie do końca uciekłam przed igłą, dostałam bojowe zadanie uszycia breloku w kształcie skutera.
Przez parę dni zastanawiałam się jak ogarnąć to cudo, co innego uszyć coś dużego, a co innego takie maleństwo które ostatecznie nie jest aż takie małe.długość 12cm, wysokość z kierownicą 9cm, szycie ręczne.Oto Vespa w moim wykonaniu:)

Nie przepadam za szyciem ręcznym, ale tym razem to było chyba najlepsze rozwiązanie.






Starałam się zachować jak najwięcej szczegółów, jak to się mówi: dałam z siebie wszystko:)
Zobaczymy co na to wszystko powie jego właścicielka.



 ***************






Zasady:
 1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 10 (w różnych źródłach inaczej jest napisane - 7, 10 lub 15)  blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Siedem faktów o mnie...pisałam już parę razy więc mogę się powtarzać, ale trudno.

1. Lubię bujać w obłokach.
2. Kocham zwierzęta, zwłaszcza koty. 
3. Lubię długie spacery po lesie.
4. Nie lubię polityki ani niczego co jest z nią związane.
5. Lubię eksperymentować z szyciem.
6. Nie cierpię pająków i węży.
7. Nie wyobrażam sobie życia bez internetu.

Do wyróżnienia nominuję:

4.U Olinki
5.Jolcine pasje
6.Szyć albo nie być...
7. Moje Małe Rękodzieło
8.manitowisko
9.Takie tam szycie
10.Tańcowała igła z nitką

....i inni...

*********************

Kończę na dzisiaj, komputer szaleje i za chwilkę nie będzie tego wpisu...pozdrawiam serdecznie♥





27 komentarzy:

  1. Ja to byłam dumna ze swoich zawieszek ;) a tutaj takie mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze też chciałabym mieć taki talent jak ty masz. Wymyślisz coś i już jest! No cóż ciężko na to musiałaś zapracować. Gratuluję wyróżnionym!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! To jest wręcz nieprawdopodobne! Skuter jak prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam i podziwiałam i jak Ty to robisz nie wiem do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zawieszkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu dziękuję za wyróżnienie. Brelok łał, czym Ty jeszcze nas zaskoczysz, sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu najpierw gratuluję wyróżnienia,a to małe cudeńko co ręcznie uszyłaś świdczy o Twoim mistrzostwie ,wyobraźni i pomysłowości.Buziole kochana ,ja od dziś też na wyjeździe .Szkoda tylko,że pogoda się popsuła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. REWELACYJNY :):) Gratuluje Ci wyroznienia :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :)Gratuluje wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny skuter :) dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę udanego wypoczynku i gratuluję wyróżnienia! a motorek skuterek super!

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja!!! świetny!! bardzo mi się podoba :)) No i gratuluję wyróżnienia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o prawdziwy majstersztyk :) podziwiam ja szybką tracę cierpliwość przy szyciu ręcznym

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny motor! A co nastepnym razem wymyslisz? Bardzo lubie siedziec na Twoim blogu,zeby tylko bylo troszke wiecej czasu:)Gratuluje wyroznienia!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Brelok - skuter jest rewelacyjny! Aniu, jesteś mistrzynią!
    Gratuluję wyróżnienia i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany! Aniu ten skuter jest uszyty!? Wygląda jak figurka! :) Majstersztyk! :) Gratuluję wyróżnienia :) Pozdrowionka i życzę udanego odpoczynku na wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrzostwo, uszyć takie maleństwo :) Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Ogromny szacunek Ci się należy! Skuter - cudo!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz talent! cudowne :)
    dziękuję za wyróżnienie, już dodaję posta z odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za wyróżnienie, bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam i pozdrawiam bardzo serdecznie,Fajnie tu u Ciebie-jeśli pozwolisz to się rozgoszczę,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za takowyż również :)
    A brelok? mistrzostwo świata. Jest bossski...

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja,mistrzostwo swiata!!!Gratuluje wyróznienia:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Linda lambreta!
    Amanhã será o Sorteio da Família Divertida, obrigada por participar
    da brincadeira.
    Ótimo domingo para você.
    Fernanda

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale czad!!!! super, oglądam już kolejny raz to cudo, pozdrawiam,Żania

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś niesamowicie utalentowana!:)

    OdpowiedzUsuń