Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2015

Afrykańskie klimaty.

Weszłam w posiadanie kawałka cudnej tkaniny i zastanawiałam się co by z niej uszyć...padło na okładkę na zeszyt, w roli głównej moje ukochane brązy... na początku bałam się, że okładka będzie zbyt ponura, ale wcale tak nie wygląda :)
Naukę szycia okładek zaczęłam u Eli, zapraszam Was do zapoznania się z kursikiem oraz oczywiście z jej blogiem :) Teraz okładki szyję po swojemu, ale o tym będzie innym razem ;)





Jak Wam się podoba? Cały czas myślę, czy nie byłoby warto coś do kompletu doszyć... tylko co?
Może zakładkę, a może mały piórnik... albo jeszcze coś innego... może na coś się zdecyduje :)

Post zgłaszam do Linkowego Party 3 u Diany.

23 komentarze:

  1. Śliczna okładka! A zakładka do książki w takim samym klimacie też byłaby rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! Niespotykana, trochę etniczna i z koniem! Ja kocham konie:) Piękna okładka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okładka ja bym dodała jeszcze piórnik, aż chciałoby się pójść do szkoły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetn ata okładk wyszła, te aplikacje ze zwierzakami rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiał rzeczywiście świetny i okładka wyszła super :) Dodatkowego smaczku dodają aplikacje i metalowa ozdoba.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna okładka, bardzo fajne klimaty:) Zaraz zajrzę na kursik, może i ja sobie uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. klimatyczna okładka, aż kipi Afryką

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka jest pięknie odszyta, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motywy zwierzęce, zwłaszcza w rękodziele, a Twoja okładka z pasiastymi zwierzakami jest świetna! :) A do kompletu zaproponowałabym zakładkę.
    Sama przymierzam się od jakiegoś czasu do zrobienia ciekawej okładki, więc dzięki za link z kursem, coś czuję, że bardzo się przyda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka piękna, dlatego ja proponuję i zakładkę i piórnik i jeszcze coś do kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna okładka, piórnik świetnie by się prezentował w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają takie klimaty :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładeczka wyszła bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, świetny pomysł i wykonanie :) Do kompletu zakładka może być.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł i prawdziwie afrykańskie klimaty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna okładka, sama szykuję się do uszycia własnej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okładka na zeszyt? Super pomysł, i wykonanie również!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładkę. Bo przecież w zeszycie mogą być ważne informacje, do których trzeba szybko dotrzeć. bardzo podoba mi się dobór materiałów- te delikatne paseczki ślicznie komponują się ze zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń