Obserwatorzy

czwartek, 28 maja 2015

Seria limitowana ;)

Zaszyłam się ostatnio,mało czasu - sporo pracy, ale to już za mną :)
 Za chwilkę pokażę Wam przyczynę mojej nieobecności, zacznę jednak od radosnej wiadomości, parę dni temu ogłoszono wyniki Wyzwania "Krzyżówka" na Craft Style i...hurra :) pierwsze miejsce zdobyłam właśnie ja, a dokładniej moja okładka z motylami  :)


Nie spodziewałam się takiego wyniku, tym większa jest moja radość :) :) :)
Gratuluję wszystkim uczestnikom wyzwania przepięknych prac ♥

Czas na kolejną porcję okładek, tym razem powstała cała seria na specjalną okazję - Powiatowy Przegląd Piosenek Ireny Jarockiej czyli "Ireniada 2015", odbywający się w naszej szkole.
Uczestnicy otrzymają takie oto pamiątkowe notatniki:




Wszystkie utrzymane w podobnym stylu, motywem przewodnim są oczywiście motyle :)
Tak wyglądają wewnątrz:


...i z tyłu moje logo ;)


 Mam nadzieję, że uczestnicy konkursu będą zadowoleni z takich pamiątek.

Na zakończenie, pragnę przypomnieć o mojej "Rozdawajce", zapraszam wszystkich serdecznie ♥

23 komentarze:

  1. notatniki są bardzo ładne, fajna nagroda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Okładki będę wspaniałą pamiątką, a dla uczestników płci męskiej powinna być wersja z motylem Emanuelem - tym od Makowej Panienki ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu gratulacje, okładki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! A motylkowe notatniki na pewno ucieszą uczestników konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Nie dziwię się, że wygrałaś, bo te okładki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję - wszystko piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Okładki pamiątkowych notatników są zachwycające! Szok! jakie piękne i ile ich stworzyłaś!!! Gratuluję wygranej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak wygra chłopiec? notatniki piękne, ale typowo dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej w wyzwaniu. A okładki świetne. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej. Zasłużona. Okładki są prześliczne i niejedna osoba chciałaby takie mieć. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Te okładki są prześliczne. Będą wspaniałą pamiątką:) gratuluję sukcesu w wyzwaniu. Zasłużyłaś na nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje serdeczne!!!
    Wszystkie okładki cudne, az ciężko byłoby mi wybrać tę jedną naj...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Świetna wiadomość :)
    Notatniki są ekstra, żal używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna wiadomość... szczerze gratuluję zdolnych rąk
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne okładki:) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne okładki:) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te Twoje notesy,sliczne! Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne okładki. Gratulacje z okazji wygranej i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne okładki, kolorowe i oryginalne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej !!! T o wspaniale ...
    A okładki przygotowane do szkoły bardzo mi się podobają. Uczestnicy powinni być zachwyceni ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne okładki, bardzo mi się podobają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. gratki Aniu

    a okładkowa seria robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń